مسئول تعلیم و تربیت سپاه تنگستان:

انتخاب اصلح نباید تحت تأثیر قومیت‌گرایی باشد

مسئول تعلیم و تربیت سپاه تنگستان گفت: انتخاب اصلح نباید تحت تأثیر قومیت‌گرایی و تعصبات منطقه‌ای ما شود، بیاییم با انتخاب شایسته‌محور از انتخاب سنتی عبور کنیم
کد خبر: ۸۶۴۰۹۳۳
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبر گزاری بسیج در تنگستان، حجت‌الاسلام سیدحسن مهدی صبح امروز در جمع بسیجیان حوزه مقاومت روح‌الله شهر اهرم اظهار داشت: در جامعه‌ای که بر اساس تعالیم اسلامی شکل‌گرفته است در برخی موارد شاهدیم قومیت‌گرایی و تعصباتبی‌مورد شاید باعث شود که با انتخاب ناصحیح آسیب جبران‌ناپذیری به آینده کشور برسد.
وی اظهار داشت: امروز تمام احزاب و گروه‌های سیاسی باید در خدمت نظام مقدس اسلامی باشند و اگر حزبی فقط طبل قدرت و سرمایه‌داری را بزند قطعاً به جامعه اسلامی ضرر خواهد رساند.
مهدی تصریح کرد: ما با انتخاب اصلح و فرد شایسته، از انتخابات مبتنی بر انتخاب قومی و سنتی باید عبور کنیم و اگر این‌چنین شود شاهد بالندگی و شکوفایی انقلاب اسلامی ایران خواهیم بود.
وی گفت: اگر کارنامه عملکرد افراد مدنظر قرار گیرد و انسان‌های لایق به مجلس راه پیدا کنند مرکز تصمیم‌ساز کشور به محل حضور بهترین‌ها تبدیل می‌شود و این نقطه امید، رشد و تعالی نظام الهی ما در سال‌های آینده خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار