فرمانده انتظامی کرج از دستگیری فروشنده داروهای غیرمجاز و کشف یک‌هزار و ۲۰۰ عدد انواع داروهای قاچاق خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۰۹۰۴
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، به‌ نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدحسین سیدحقیقی با اشاره به دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر فروش قرص و داروهای قاچاق و غیر بهداشتی، اظهار داشت: این فروش تحت پوشش مغازه عطاری در منطقه کلاک بوده که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران کلانتری 40 کلاک قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی محل عرضه داروهای قاچاق و غیربهداشتی با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از آن مکان، مقدار یک‌هزار و 210‌عدد انواع قرص‌های غیرمجاز و داروهای قاچاق و غیربهداشتی کشف و در این زمینه صاحب عطاری دستگیر و مغازه نیز پلمپ شد.

فرمانده انتظامی کرج با بیان اینکه متهم دستگیر شده در بازجویی‌های اولیه ماموران از غیرقانونی بودن این قرص‌ها اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد، گفت: در مراحل بعدی بازجویی در مواجه با مستندات موجود ضمن اعتراف به قاچاق بودن داروها، انگیزه خود از فروش این داروها را کسب منفعت مالی عنوان کرد.

سیدحقیقی با اشاره به اینکه فعالیت در هر زمینه شغلی باید در چارچوب قوانین و مقررارت جامعه باشد، افزود: شهروندان کالاهای دارویی و بهداشتی را حتما با توصیه پزشک و از داروخانه‌های مجاز تهیه کنند و پس از بررسی علائم بهداشتی درج شده روی کالاها از مجاز بودن آن‌ها اطمینان حاصل و در صورت برخورد با موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به مرکز فوریتهای پلیسی 110 گزارش دهند.
ارسال نظرات