معاون سیاسی مجتمع شهید محلاتی:

وحدت و اتحاد کلمه از انتخابات مهم تر است

معاون سیاسی مجتمع شهید محلاتی گفت: وحدت و اتحاد کلمه از انتخابات مهم تر است.
کد خبر: ۸۶۴۰۸۶۵
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ، دراین نشست معاون سیاسی مجتمع دانشگاهی شهید محلاتی قم با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب ما دوران تزلزل را با اقتدار پشت سرگذاشته و به تثبیت رسیده است، منافقین، بنی صدر، جریان حجتیه، چریک هایی فدایی خلق و سایرین با قائله های گوناگونی که در اقصی نقاط این خاک به وجودآوردند تا این اواخر سروش و مهاجرانی، همگی به زباله دان تاریخ رفته یا بازماندگان انگشت شمار آنها با ذلت و خواری در کشورهای دیگر روزگار می گذرانند .

دکتر تلاشان گفت: ما اکنون باید همت خود را بر تشکیل حکومت مهدوی قرار داده و عوامل و بایدهای، زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت را در مملکت خود فراهم نماییم .

وی تصریح کرد: بر کسی پوشیده نیست که هم اکنون در معادلات منطقه، قدرت نرم و معنوی انقلاب اسلامی، دست بالا را دارد و این، حاصل معارف اسلام ناب و نه امریکایی و مرتجع، دفاع از مظلوم در برابر ظالم و اثبات حسن نیت ایران در تامین منافع و مصالح منطقه بر مبنای شرایط و خواست ملت های مسلمان و نه تامین منافع نامشروع قدرتمندان فرامنطقه ای می باشد .

معاون سیاسی مجتمع دانشگاهی شهید محلاتی انتخابات را مظهر و تجلی مردمسالاری دینی برشمرد و ادامه داد ما در طول عمر37ساله انقلاب به طور متوسط هر سال یک انتخابات داشته ایم که طی آن مردم، مسئولین خود را انتخاب نموده اند و امسال نیز حضور حداکثری در الویت قرار دارد .

دکتر تلاشان با تاکید بر این که وحدت و اتحاد کلمه از انتخابات مهم تر است گفت: بدون ذره ای نگاه حزبی و سیاسی، هرشخصی که دارای تعهد و تخصص لازم است، در زمان مسئولیت های قبلی صاحب کارنامه درخشان مدیریتی بوده و سابقه ارتباط با معاندان خارجی و فتنه گران داخلی را نداشته باشد، در هر پستی قرار گیرد می تواند خدمتگزاری صادق و تاثیر گذار باشد .

وی بصیرت و آگاهی سیاسی را عامل تشخیص سره از ناسره دانست و ادامه داد: هر فرد، ضمن این که تکلیف شرعی دارد تا در انتخابات شرکت کند و نقش خود را در تعیین مقدرات مملکت ایفا نماید، می بایست به دور از سیاسی بازی و حزب گرایی، تمام توان خود را به کار گرفته تا مسئولیت را به دست فردی مدیر و دلسوز دهد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات