فعال سیاسی دانشگاه پیام نور ایلام؛

با اقدامات تشنج زای طرف غربی، بر خشت و رگ های دیوار بی اعتمادی افزوده خواهد شد

فعال سیاسی دانشگاه پیام نور ایلام گفت: اوبامائی که خود را دوستدار مردم ایران می خواند و از پیروزی دیپلماسی با جمهوری اسلامی دم می زد با اجرای تحریم های جدید در صدد تخریب پایه های ساختمان نوپای برجام برآمد. با اقدامات تشنج زای طرف غربی، بر خشت و رگ های دیوار بی اعتمادی افزوده خواهد شد
کد خبر: ۸۶۴۰۸۶۰
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی،محمدرضا یوسفی، فعال سیاسی دانشگاه پیام نور ایلام در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی ایلام، به آزمایش موشک دوربرد عماد اشاره کرد و گفت: ویژگی کلی این سلاح راهبردی و هوشمند قابل کنترل از لحظه پرتاب تا برخورد با هدف می باشد، متعاقب با پرتاب آزمایشی عماد سر و صدا و هیاهوی تبلیغاتی زیادی در جهان پیچید، به گونه ای که نماینده آمریکا در سازمان ملل، ایران را به نقض قطعنامه های شورای امنیت متهم و به پاسخ متقابل و تحریم تهدید کرد.
 
وی اضافه کرد: با اندکی شکیبائی از نوع امریکائی، تحریم های موشکی ایران در دستور کار وزارت خزانه داری ایالات متحده قرار گرفت؛ اما تا آزادی زندانیان و تبادل زندانیان میان طرفین و مسدود شدن قلب راکتور اراک علنی نشد. در پی این موضوع اوبامائی که خود را دوستدار مردم ایران می خواند و از پیروزی دیپلماسی با جمهوری اسلامی دم می زد با اجرای تحریم های جدید در صدد تخریب پایه های ساختمان نوپای برجام برآمد.
 
این فعال سیاسی دانشگاه پیام نور ایلام هیاهوی دونالد ترامپ، کاندیدای میلیاردر جمهوری خواهان را زمینه ای برای به دست آوردن دل صهیونیست ها و درو کردن رای های الکترال کنگره عنوان کرد و افزود: ترامپ فقط هیاهو می کند و با پارچه سرخ در زمین با گاوهای خشمگین اسرائیل بازی می کند و بیش این کاری از دست او ساخته نیست.

یوسفی با برآورد احتمال برنده شدن ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: شاید برخی این موضوع را مطرح کنند که با ورود او به کاخ سفید تداوم برجام زیرسوال رفته و بقای آن شبه برانگیز باشد؛ اما در واقعیت چنین نیست. فریادهای ضدایرانی کاندیداهای آمریکا صرفا جنبه ژورنالیستی دارد که چیزی جز خوش رقصی در جهت منافع اسرائیل و لابی فعال آن مشاهده نمی کنند.

یوسفی با بیان اینکه جمهوری خواهان در دو سال گذشته از هیچ چاره ای برای توقف برجام فروگذاری نکرده اند، گفت: این موضوع با مقاومت دولت دموکرات به نتیجه نرسید. با اقدامات تشنج زای طرف غربی، بر خشت و رگ های دیوار بی اعتمادی افزوده خواهد شد؛ چه بسا این بنا رفیع تر شده و فروریختن آن به آسانی میسر باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار