مسئول نمایندگی ولی‌فقیه تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: تأیید قاتل، فاسد، اختلاس‌گر، موافقان غرب و کسانی که معتقد به دین نیستند نظام را بدبخت می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۴۰۸۵۸
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶

به گزازش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد صبح امروز در مراسم عزاداری ایام فاطمیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر، با تسلیت این ایام اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) خیری تکمیل‌کننده بوده که خداوند متعال در وجود این بانوی بزرگ قرار داده‌است.

وی با بیان اینکه خیری بالاتر و بهتر از کوثر پیامبر اسلام(ص) در جهان نبوده و نخواهد بود، ادامه داد: همه دار و ندار پیامبر(ص) وجود ذی‌وجود حضرت طاهره (س) است.

 اعلمی‌نژاد با اشاره به اینکه هدف بعثت پیامبر این بود که همه خوبی‌ها و مکارم رعایت شود، افزود: همه این خوبی‌ها و مکارم در وجود حضرت فاطمه(س) جمع شده و شخصیت ایشان بهترین الگو برای تمام جامعه است.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه تضعیف نظام از بزرگ‌ترین منکرات است، عنوان داشت: برخی در کشور دوست دارند به همراهی دشمنان نظام را تضعیف کنند.

اعلمی‌نژاد به تحلیل انتخابات و به تمجید از عملکرد شورای نگهبان پرداخت و گفت: تأیید قاتل، فاسد، اختلاس گر، موافقان غرب و کسانی که معتقد به دین نیستند نظام را بدبخت می‌کنند.

وی بابیان اینکه باید دلواپس خنده دشمن بود در حالی که برخی دل به خنده‌های دشمن بسته‌اند، یادآور شد: باید پشت خنده دشمن را به‌خوبی فهمید.

مسئول ولی‌فقیه تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه  آمریکا و صهیونیسم تا ما را دست‌بسته تسلیم نکند دست‌بردار نیست، گفت: آمریکا بر هر کشوری تسلط پیدا کرده چیزی جزء ذلت و خواری برای آن کشور در پی نداشته‌است.

اعلمی‌نژاد با تأکید بر اینکه شریعت برای ما عزت و سربلندی می‌خواهد، گفت: اگر شریعت را یاری کنیم به سربلندی خواهیم رسید و اگر یاری نکنیم خواری و ذلت در پی دارد.

وی با اشاره به اینکه میزان حال فعلی افراد است و آن دل در گرو نظام داشته و از مفاسد به دور باشد، افزود: ملت پشتیبان و همراه کسی هستند که همراه ولی‌فقیه بوده و دل در گرو اسلام، انقلاب، نظام داشته‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها