فرماندار مریوان با اشاره به حساسیت انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات عالی ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی و مهمترین مجرای تحقق حاکمیت مردم است.
کد خبر: ۸۶۴۰۸۴۱
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد فلاحی امروز در جمع نمایندگان فرمانداری و هیات اجرایی شهرستان مریوان با اشاره به انتخابات پیش رو، افزود: تلاش برای اجرایی دقیق قانون و مشارکت حداکثری مردم از اولویت های مهم انتخاباتی توسط دستگاه های اجرایی است.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و دعوت از مردم و مخاطبان برای شرکت گسترده در انتخابات باید مد نظر مسئولان باشد است، اظهار کرد:تمامی زیر مجموعه های اداره ها نیز باید در زمان اداری از فعالیت انتخاباتی پرهیز کنند.

فلاحی یادآور شد: مطابق ماده 59 قانون انتخابات کشور، هر گونه فعالیت تبلیغاتی نامزدها در تمامی دستگاه ها و نهادهای رسمی و دولتی ممنوع است .

فرماندار مریوان تصریح کرد: انتخابات عالی ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی و مهمترین مجرای تحقق حاکمیت مردم است .

رئیس اجرایی مریوان تشریح کرد: بی شک حضور مرزداران شهرستان مریوان در انتخابات هفتم اسفند ماه بار دیگر لرزه بر پیکره بدخواهان این نظام در آنسوی مرزهای کشورمان خواهد انداخت .

فرماندار مریوان بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران از ابتدا تاکنون متکی به آرای مردم مسلمان و آحاد ملت است و از این پس نیز اگر بخواهیم نظامی رو به رشد داشته باشیم باید شاهد حضور پرشور مردم در عرصه های مختلف باشیم.

فلاحی افزود: انتخابات عالی ترین نماد مشارکت و حضور مردم در صحنه است و مشارکت عمومی در انتخابات نشان دهنده همبستگی ملی است که کشور را در مقابل هر توطئه ای مصون و محفوظ نگاه می دارد.

پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

استان کردستان دو نماینده در مجلس خبرگان رهبری و شش کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد که سهم شهرستان های مریوان وسروآباد یک کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

ارسال نظرات