فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد خبر داد

جمع آوری بیش از یک میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی به جبهه مقاومت توسط مردم خلیل آباد

فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد گفت: از ابتدای سال جاری بالغ بر ۴۲۵ میلیون ریال کمک‌های نقدی و یک میلیارد و 200 میلیون ریال کمک‌های غیر نقدی برای جبهه مقاومت از این شهرستان جمع آوری شده است.
کد خبر: ۸۶۴۰۸۱۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار علی نیک یاد در اولین همایش مدافعان حرم در خلیل آباد که به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) و با حضور عموم مردم شهرستان، مسئولین و دو تن از رزمندگان مدافع حرم در سوریه برگزار شد از ارسال محموله کمک های مردمی شهرستان خلیل آباد به رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه خبر داد.

سرهنگ پاسدار علی نیک یاد، فرمانده سپاه خلیل آباد، با اعلام این خبر افزود: در یک اقدام خیر خواهانه بانوان خلیل آباد بیش از ۹۰ میلیون ریال کمک های نقدی و غیر نقدی به مدافعان حرم کمک کرده اند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بانوان خلیل آباد شاید به دلایلی نمی توانند در معرکه نبرد حاضر شوند اما پشتیبان خوبی برای مدافعان حرم بودند که نتیجه کار یک ماهه آنها جمع آوری کمک های جبهه مقاومت بود.

نیک یاد همچنین تصریح کرد: مردم خلیل آباد در دوران انقلاب و دفاع مقدس همیشه در صحنه بوده اند و امروزه همین عزیزان دوباره به صحنه آمده اند و پشتیبانی و حمایت مادی و معنوی خود را از مدافعین حرم اعلام کرده اند.

وی اذعان نمود: هدف از اجرای این برنامه این بود که یک شور و حال انقلابی در بین مردم ایجاد شود و روحیه جهادی که در مردم وجود دارد نمایان شود و حال و هوای پشتیبانی های دوران دفاع مقدس از جبهه را زنده کنیم.

فرمانده سپاه خلیل آباد تاکید کرد: مردم ما همچنان علیرغم همه تنگناهایی که دارند و تمام تحریم هایی که بر گرده این ملت بسته اند پشتیبان ولایت، نظام و مدافعان هستند و پشتیبانی خود را عملاً نشان می دهند.

وی در ادامه حمایت مادی و معنوی مردم از مدافعین حرم را از دیگر اهداف جمع آوری کمک های مردم به جبهه مقاومت دانست و بیان داشت: بیش از یک ماه خواهران خلیل آبادی زحمت کشیده‌اند و بسته بندی هایی از کلوچه و نان سنتی و … آماده کرده اند و برای استفاده مدافعین حرم فرستاده شد.

نیک یاد در خاتمه خاطر نشان کرد: ماموریت پشتیبانی از جبهه مقاومت به سپاه واگذار شده است به همین دلیل کمیته پشتیبانی در سپاه خلیل آباد تشکیل شد و از ابتدای سال بالغ بر ۴۲۵ میلیون ریال کمک های نقدی و ۱۲۰ میلیون تومان کمک های غیر نقدی برای جبهه مقاومت جمع آوری شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها