فرمانده گردان امام حسین(ع) شهرستان بردسکن گفت: رزمایش تمرینات تاکتیکی گردان امام حسین(ع) با رمز لبیک یا زینب کبری(س) با هدف ارتقاء سطح آمادگی بسیجیان و نمایش اقتدار در بردسکن آغاز شد.
کد خبر: ۸۶۴۰۸۰۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴
سرهنگ دوم پاسدار علی اکبر فنایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، از برگزاری رزمایش تمرینات تاکتیکی گردان امام حسین(ع) شهرستان بردسکن در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در خصوص ارتقاء آمادگی رزم بسیجیان خبر داد.

وی ادامه داد: این رزمایش با شعار اقتدار، بسیج، بصیرت و تحکیم بیعت با ولایت در منطقۀ عمومی الله آباد بردسکن برگزار می شود که به گرامیداشت یاد شهداء منطقۀ رزمایش با عنوان سردار شهید حاج محسن قاجاریان، شهید مدافع حرم نامگذاری شده است.

فنایی در پاسخ به مدت زمان و رمز رزمایش بیان داشت: گردان امام حسین(ع) که از ابتدای سال تاکنون با برگزاری کلاس‌های آموزشی به سطح آمادگی بسیار خوبی رسیده است با رمز لبیک یا زینب کبری(س) به مدت سه روز  صورت گرفت.

وی در توضیحات بیشتر رزمایش ابراز کرد: رزمایش تمرینات تاکتیکی و عملیاتهای دفاع ثابت منطقه‌ای و ضد هلی برن و همچنین رزم شبانه با هدف آشنایی بسیجیان با عملیات ۶ گانه نیروی زمینی سپاه پاسداران و آشنایی با پدافند غیر عامل صورت گرفت.

فرمانده گردان امام حسین(ع) در پایان ضمن تشکر از همکاری سپاه ناحیه بردسکن افزود: اجرای تمرینات مختلف تاکتیکی به صورت دسته ای، گروهانی و گردانی و به نمایش گذاشتن اقتدار و آمادگی بسیجیان در مقابله با تهدیدات دشمن از دیگر اهداف رزمایش می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها