قهرمانی قم در جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون بسیجی کشور

جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون بسیجی کشور با قهرمانی تیم قم به پایان رسید.
کد خبر: ۸۶۴۰۸۰۱
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰
به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان ورزش بسيج،حجت الاسلام ناصر عربیان دبیر جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج طلاب گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون بسیجی سراسر کشور در 4 رشته ورزشی شنا، دوومیدانی، تیراندازی و تنیس روی میز با حضور طلاب برتر استان های مختلف به مدت یک روز در تهران برگزار شد.

حجت الاسلام عربیان اظهار داشت: در این جشنواره در مجموع 4 رشته تیم قم توانست به مقام قهرمانی برسد و تیم های مازندران و همدان هم در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

دبیر جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون بسیجی در ادامه با اشاره به نتایج رشته های مختلف افزود: در در رشته شنا و در ماده کرال سینه، مهدی زارعی از قم، امیرحسین اکبری از اصفهان و سعید قاسمی از زنجان اول تا سوم شدند، در کرال پشت، علی باغستانی از یزد، امیر حسین محمدی از قم، احسان الله شهیدی از زنجان به ترتیب رتبه های اول، دوم و سوم را به خودشان اختصاص دادند و در شنای قورباغه نیز، علی محمدخانی از خراسان شمالی قهرمان شد، مجید بارگانی زاده از هرمزگان دوم شد و محمد نوری از زنجان در رده سوم قرار گرفت.

وی درباره نتایج رشته دوومیدانی هم بیان کرد: در دوی 200 متر سرعت، سید علی احمدنژاد از مازنداران روی سکوی اول ایستاد، محمد مهدی طاهری از فارس نایب قهرمان شد و علی شاه مکلی از همدان سوم شد.در 1500 متر استقامت، علی عجمی از همدان سریعتر از بقیه شرکت کنندگان به خط پایان رسید و مقام اول را به خودش اختصاص داد، شایان پورضا قلی از مرکزی دوم شد و زحمت نوری از البرز و حسین نوروزی از فارس مقام سوم مشترک را کسب کردند.

معاونت اردوی سازمان بسیج طلاب کشور در ادامه با اشاره به نتایج تنیس روی میز گفت: در این رشته در بخش انفرادی، سید هادی موسوی از قم قهرمان شد سید محمد میر مجیدی از گلستان به مقام دومی رسید و داود اسانلو از زنجان و رضا مهرآوری از فارس مقام سوم مشترک را به خودشان اختصاص دادند.

و در پایان با بیان اینکه مسابقات در رشته تیراندازی در دو بخش تنگ و تپانچه برگزار شد، افزود: در بخش تفنگ، مصطفی امینی از سمنان،محمد صادق چاوشی از قم و مصطفی خانی از زنجان مقام های اول تا سوم را کسب کردند. در بخش تپانچه نیز محمد صادق فاضل از قم اول شد و محمود نیلی ازایلام و مسعود شبانی از زنجان رده های دوم و سوم را به خودشان اختصاص دادند.
ارسال نظرات