یک پژوهشگر حوزوی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
یک کارشناس گفت: الان در تمام دنیا، اقتصاد مقاومتی را دنبال می‎کنند تا بر استقلال کشور خود بیفزایند ولی دولت یازدهم، اقتصاد مقاومتی را کنار زده تا خوش خدمتی را به بیگانگان نشان دهد.
کد خبر: ۸۶۴۰۷۹۵
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸

حسین رضوی معاونت پژوهشی حوزه علمیه استان کهکیلویه و بویر احمد در گفتگو با خبر نگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به بی توجهی های دولت به سیاست های اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: متاسفانه حرف دولت بیش از عملکرد بوده است و بسیاری از وعده‎های اقتصادی را در حد همایش و مقاله بیشتر ندیده‎ایم.

وی افزود: امروز در تمام دنیا، اقتصاد مقاومتی را دنبال می‎کنند تا بر استقلال کشور خود بیفزایند ولی دولت یازدهم، اقتصاد مقاومتی را کنار زده تا خوش خدمتی را به بیگانگان نشان دهد.

رضوی ادامه داد: دولت بهانه تراشی ‎های بسیاری برای عدم پیگیری اقتصاد مقاومتی داشته است و تمام توان و تلاش خود را در جهت مذاکرات سیاست خارجی بنا نهاده است.

وی خاطر نشان کرد: اگر دولت، اقتصاد مقاومتی را در اهمیت امورات اجرایی خود قرار می‎داد، مردم آثار جانبی را در جامعه  می‎دیدند آنچه واضح است  رکود اقتصادی بارز است، شرکت‎های کوچک و بزرگ اقتصادی ورشکسته و بیکاری بیداد می‎کند. عقیده من این است که دولت نتوانسته اقتصاد مقاومتی را عملیاتی نماید.

ارسال نظرات