خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی از برگزاری اردوی خانوادگی راهیان نور ویژه اصحاب رسانه این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۰۵۴۱
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، محسن زاهد احمدی گفت: رویکرد سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی بصیرت افزایی، آگاهی بخشی، برگزاری اردوهای رسانه‌ای و ... است که تاکنون در این حوزه به خوبی عمل کرده است.

وی افزود: اردوی خانوادگی راهیان نور ویژه اصحاب رسانه خراسان شمالی نیز در راستای این رویکرد اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

زاهداحمدی اظهار کرد: هدف از برگزاری اردوی راهیان نور اصحاب رسانه، آشنایی با رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و از جان‌گذشتگی های رزمندگان اسلام، ارتقاء روحیه و انتقال بهتر مفاهیم ایثار و شهادت است.

وی گفت: ثبت نام اصحاب رسانه استان برای شرکت در این اردو تا ۱۲اسفندماه ادامه دارد و علاقمندان به شرکت در اردو می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

زاهد احمدی اظهار کرد: علاقه مندان برای شرکت و ثبت نام در اردوی راهیان نور باید به سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی واقع در پادگان شهید برونسی در بجنورد مراجعه کنند.

وی افزود: زمان برگزاری اردو۲۰ اسفندماه جاری و به مدت پنج روز در ایام دهه دوم فاطمیه خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی در خصوص شرایط ثبت نام نیز گفت: فعالیت در یکی از رسانه‌های این استان، عضویت در سازمان بسیج رسانه و واریز مبلغ ۱۲۰هزار تومان به شماره حساب ۴۳۱۰۴۲۳۶۹۴۵۱ بانک انصار بنام سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی، از موارد مهم ثبت نام محسوب می‌شود.

زاهد احمدی اضافه کرد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره‌های ۰۹۱۵۴۹۳۶۷۸۴ و ۰۵۸۳۲۲۶۵۳۰۸ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها