به همت پایگاه مقاومت شهید جهانگیرزاده شرکت چرخشگر:

مسابقات قرآنی به مناسبت دهه فجر برگزار شد

بمناسبت گرامیداشت ایام ا.. دهه فجر انقلاب اسلامی مسابقات قرآنی کارخانجات بسیج کارگری استان آذربایجان شرقی توسط پایگاه مقاومتی بسیج کارگری شهید جهانگیرزاده شرکت چرخشگر در چهار رشته در محل سالن اجتماعات این شرکت برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۴۰۵۰۶
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرنگار بسیج کارگری از سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی مسابقات قرآنی کارخانجات استان بمناسبت گرامیداشت ایام ا.. دهه فجر انقلاب اسلامی توسط پایگاه مقاومتی بسیج کارگری شهید جهانگیرزاده شرکت چرخشگر در چهار رشته حفظ، قرائت، ترتیل و تفسیر در محل سالن اجتماعات این شرکت برگزار گردید. در این مسابقات که آقایان اصلانی، ملارسولی و فخری داوری آن را برعهده داشتند به نفرات اول تا سوم هرکدام از رشته ها با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.

در رشته تفسیر برادران، به ترتیب آقایان الله وردی مرادی از سیمان صوفیان، امیررضا رحیمی بهزاد از چرخشگر و سعید صیدیان از ایدم اول تا سوم شدند.

در رشته تفسیر خواهران، خانم ها لعیا پیری از چرخشگر اول شد و حمیده شیخلو از ریخته گری تراکتورسازی و سمیه یاری از ایدم به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رشته حفظ: آقایان محمد قیامی از ریخته گری تراکتورسازی، عبداله عباسی از تراکتورسازی و مهدی صفرزاده از پالایشگاه به مقام اول تا سوم دست یافتند.

در رشته قرائت: آقایان ابوالفضل وکیلی از چرخشگر مقام اول، رضا مسگر عصر از تراکتورسازی مقام دوم و مجید قائمی از ایدم مقام سوم را کسب کردند.

در رشته ترتیل: آقایان احد زینالی از چرخشگر، مهدی جانمحمدی از تراکتورسازی و حسن ابراهیمیان از موتوژن به ترتیب مقام های اول تا سوم را بدست آوردند
ارسال نظرات