به همت پایگاه مقاومت شهید جهانگیرزاده شرکت چرخشگر:
سازمان بسیج کارگری کشور به مناسبت روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۶۴۰۵۰۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶

سازمان بسیج کارگری کشور به مناسبت روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب شکوهمند اسلامی مردم غیور ایران، یکی از بارزترین فریادهای اسلام خواهی و عدالت طلبی در طول تاریخ است . انقلابی که بر خلاف تصور بسیاری از صاحب نظران زمان خود توانست ، در ظرف مدت کوتاهی الگویی نو و مدرن را به جهان ارائه دهد.

 

یوم الله 22 بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و هوشیار جمهوری اسلامی ایران است.

 

ملت عزیز ایران با رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) پس از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و درایت مقام عظمای ولایت امام خامنه ای(مد ظله العالی) عزیز توانسته در مسیر تحقق شعارها و اهداف این انقلاب همچنان ثابت قدم و استوار بماند. مردم ولایت مدار و استقلال طلب ایران، لحظه ای غافل نبودند و در طول تاریخ نشان دادند که هرگز از راه خویش برنخواهند گشت. مردمی که در طول سی و هفت سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، بارها و بارها با حرکت های خیره کننده خود ، دشمنان نظام و انقلاب را مبهوت و سرگردان نمودند. مردمی که بزرگترین و مؤثرترین انقلاب جهان را آفریدند و از آن مهم تر اینکه همیشه و همیشه در پای آرمان های والای آن ایستادند و به فرموده رهبر عزیزمان ، نشان دادند که هرگاه عرصه بر آن ها تنگ گردد ، واقعه کربلا را تکرار می کنند.

تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران ، دارای صفحاتی درخشان است  که با نگاهی اجمالی به آن ، شاهد اثرات بی بدیل این معجزه عظیم قرن  خواهیم بود .پیشرفت های بزرگ علمی، پزشکی، فضایی، دفاعی و …، در این مدت کوتاه با وجود تحریم های سخت اقتصادی بدخواهان ، نمونه های بارزی از کارآمدی انقلاب اسلامی در ایران است.

سازمان بسیج کارگری کشور ضمن پاسداشت یوم الله 22 بهمن و اعلام تجدید بیعت با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)  و میثاق با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی ) از تمام مردم ولایی از جمله قشر کارگری دعوت می کند که همچون سال های گذشته با شرکت در صفوف بهم پیوسته راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، اتحاد و همبستگی خود را به نمایش بگذارند.

ارسال نظرات