حوزه شهداء جواران برگزار کرد

افتتاحیه اولین نمایشگاه صنایع دستی و آثار باستانی

امام جمعه جواران: دشمنان تلاش نموده اند تا جوانان ما به امکانات لازم دست پیدا نکنند .
کد خبر: ۸۶۴۰۴۷۸
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات:  مراسم افتتاحیه اولین نمایشگاه صنایع دستی و آثار باستانی دهستان جواران استان کرمان با حضور امام جمعه این شهرستان و فمانده ناحیه مقاومت شهرستان رابر، فرمانده حوزه شهدا، معاون سیاسی فرماندار، بخشدار بخش هنزاء  و همچنین مردم شهید پرور جواران در سالن مدرسه شهید رجایی شهرستان برگزار شد.

نمایشگاه  به دست پدر شهید احمد جلالی و امام جمعه محترم شهرستان رابر حجت الاسلام صادقی افتتاح شد. و مسئولین و شرکت کنندگان در مراسم افتتاحیه از این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند ،این نمایشگاه شامل 9 غرفه ( انقلاب، شهدا، تعذیه، نمد مالی،  قالی بافی، آهنگری،  نجاری،  عشایر،  آثار باستانی) می باشد.

 امام جمعه این شهرستان از زحمات بسیجیان پایگاه شهدای جواران در برگزاری این نمایشگاه قدر دانی و گفت: انقلاب ما 37 سال است که به پیروزی رسیده است و دشمنان تلاش نموده اند تا جوانان ما به امکانات لازم دست پیدا نکنند چرا که می دانند که اگر ما به امکانات دست یابیم در کوتاه ترین فاصله زمانی آنان را در صنعت و تکنولوژی پشت سر می گذاریم ، همانگونه که هم اکنون در بسیاری از موارد به این مهم دست یافته ایم .

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات