مدیرعامل شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی خبر داد
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی از ثبت‌نام 600 ایده جدید در فن بازار منطقه‌ای که قابلیت تجاری‌سازی دارند، خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۰۴۷۶
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور،،محمدعلی عسگری بعدازظهر امروز در همایش مجمع عالی قشر بسیج کارگری استان، با تاکید بر استفاده از توانمندی‌های بسیج برای توسعه صنعت و تولید استان گفت: امروز ظرفیت‌ها و امکانات در اختیار بسیج بوده و امیدواریم عمده بخش کارآفرینی و افرادی که وارد عرصه تولید و صنعت می‌شوند، از همین جمع باشند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی افزود: درمان درد اقتصاد توجه و ایمان به اقتصاد مقاومتی است که از زبان مقام معظم رهبری و مسئولان می‌شنویم.

عسگری ادامه داد: این مسئله زمانی محقق می‌شود که افرادی با ایمان و متعهد به نظام جمهوری اسلامی وارد عرصه شوند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در چند سال اخیر به شرکت‌های دانش‌بنیان توجه داشته‌اند، تصریح کرد: با توجه به این موضوع زمانی می‌توانیم اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشیم که شرکت‌های دانش‌بنیان را تقویت کرده و از فرصت‌های پیش آمده به نحو احسن استفاده کنیم.

این مسئول ادامه داد: با توجه به این مسئله در شهرک فناوری خودرو، کلینیک صنعت دانشگاه تبریز و عارضه‌یابی و بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و فن بازار منطقه‌ای استقرار یافته‌ است.

عسگری گفت: بیش از 600 ایده جدید در این فن بازار ثبت‌نام کرده‌اند که قابلیت تجاری‌سازی دارند و در این زمینه هفت منطقه فناوری در حوزه تبریز به شهرک‌های صنعتی اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات