خبرهای داغ:
معاون شهردار ارومیه:

فاز نخست یادمان شهید باکری در ارومیه افتتاح می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه گفت: پروژه یادمان شهید باکری توسط شهرداری ارومیه در حال اجرا است و فاز نخست آن در نیمه اول سال ۹۵ در ارومیه افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۶۴۰۴۵۷
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رضا جوان‌کیا در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه یادمان شهید باکری اظهار داشت: پروژه یادمان شهید باکری توسط شهرداری ارومیه در حال اجرا است و فاز نخست آن نیمه اول سال 95 در ارومیه افتتاح می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه گفت: کلیات این مجموعه فرهنگی در اسفند سال 95 و همزمان با سالروز شهادت باکری در ارومیه افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 20 درصدی این پروژه تصریح کرد: رقم اولیه برای هزینه‌کرد این یادمان 200 میلیارد بوده که پس از تعدیل قیمت توسط شهرداری ارومیه به 80 میلیارد تومان رسید.

جوان‌کیا از آغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح سرو خبر داد گفت: از اهداف اصلی اجرای این پروژه 32 کیلومتری، رفع مشکل ترافیکی شهر و دسترسی آسان به باغ رضوان است چون در مناسبت‌های خاص با معضل ترافیک در شهر مواجه می‌شویم.

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه بیان کرد: به واسطه پروژه‌های عمرانی شهرداری ارومیه، برای 16 هزار نفر زمینه اشتغال‌زایی فراهم شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار