خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوی:

هدف دشمن براندازی تفرقه و اختلاف بین مردم و روحانیت است

سرهنگ علایی گفت: دشمنان با جدایی مردم و روحانیت قصد دارند تا مردم را از فرهنگ اصیل اسلام دور نمایند.
کد خبر: ۸۶۴۰۴۵۱
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه خوی در جمع روحانیون اهل تشیع شهرستان خوی با دعوت از روحانیون برای ارتباط با مردم خاطر نشان کرد: اگر روحانیت خود را کنار بکشند باطبع روز عید دشمنان برای نهادیه کردن اهداف و نقشه های شومشان است.

سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی با بیان اینکه جوانان ما در عصر امروز به هم صحبتی با روحانیون نیاز فراوان دارند، اظهار داشت: متأسفانه در جامعه امروز ادبیات روحانیون با جوانان متفاوت شده است.

وی افزود: روحانیون مربيان و هاديان مردم هستند و باید سعه صدر در برابر مشکلات به وجود آمده داشته باشند لذا بايد در تمامي زمينه ها پيشرو بوده و هرزمان و در هر بعد كه لازم شد مردم را آگاه نمايند.

این مقام مسئول ایجاد زیرساخت‌های لازم فرهنگی، ترویج فرهنگ اسلامی با شیوه‌های جدید، استفاده از ظرفیت فضای مجازی در راستای تبلیغ دین و ارائه تعریف جامع از فرهنگ را از برنامه هایی عنوان کرد که در ارتباط بین روحانیت و جوانان باید مدنظر قرار گیرد

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي نيز در اين جمع نيز با دعوت از عموم مردم به وحدت اظهار داشت: اگر اختلافات موجود در بين مردم از حد معمول فراتر رود تفرقه پایه‌های آن جامعه را متزلزل خواهد کرد.

حجت الاسلام محمدرستمي افزود: در قرآن کریم از مسلمانان به عنوان امت واحده نام برده شده و این بدان معنی است که مسیر همه مسلمانان یکی است و همگی باید بر حبل الله تکیه کرده و از تفرقه و اختلاف دوری کنیم.

وي ادامه داد: بايد در اين زمينه از شخصیت و سیره رسول اکرم(ص) كه مایه فخر و مباهات برای تمامی جامعه بشریت است الگو بگيريم و با تاسی از زندگی پیامبر اسلام كه تضمين كننده سعادت انسان در هر دو جهان است در مسیر اسلام و زندگي سالم بدور از تفرقه با جدیت گام برداريم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار