بهروز نعمتی نماینده مجلس و سخنگوی هیئت رئیسه

فقط یک تفکر می تواند اقتصاد مقاومتی را نجات دهد و آن هم تفکر بسیجی است

مجلس و دولت باید بدنبال این باشند که شرایط رابرای صنعت تولیدی و کارخانجات فراهم کنند و در این راه بسیج کارگری نیز به عنوان یک بازوی قدرتمند و فعال نقش مهمی ایفا می کند.
کد خبر: ۸۶۴۰۴۵۰
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور،در مراسم گفتمان انقلاب اسلامی که به همت سازمان بسیج کارگری برگزار شده بود، جناب آقای بهروزنعمتی نماینده مجلس و سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص اقتصاد مقاومتی مطالبی را عنوان کرد.

نعمتی گفت : یکی از مهمترین عوامل تعطیلی برخی از صنایع همانند صنایع نساجی مساله قاچاق کالا است.

نعمتی افزود صنعت نساجی ما که از بهترین صنایع نساجید در خاور میانه و دنیا بوده است امروزه دچار آسیب شده است.

نعمتی در ادامه گفت در موضوع اقتصادی بانک ها نیز کمک اقتصاد مقاومتی نیستند ، حتی در خصوصی سازی هم اقتصاد مقاومتی دیده نشده.

نماینده مجلس شورای انقلاب اسلامی گفت:  فقط یک تفکر می تواند اقتصاد مقاومتی را نجات دهد و آن هم تفکر بسیجی است و در کنار تفکر بسیجی حرکت جهادی است طبق فرمایشات مقام معظم رهبری.

"اگر تفکر بسیجی را بکار ببندیم راه آینده باز است"

وی همچنین افزود : باید کالائی تولید شود که یارای رقابت با محصولات خارجی را داشته باشد، کالای ما باید کالائی باشد که از هر نظر بتواند با کالای مشابه خارجی رقابت کند.

بازار بر مبنای مشتری و درخواست مشتری است.

نعمتی گفت: مجلس و دولت باید بدنبال این باشند که شرایط رابرای صنعت تولیدی و کارخانجات فراهم کنند و در این راه بسیج کارگری نیز به عنوان یک بازوی قدرتمند و فعال نقش مهم ایفا می کند.

نعمتی همچنین افزود: در قانون جدیدی که توسط مجلس محترم تدوین شده است خیلی از مشکلات تولید را مرتفع می کند، که بسیج کارگری در تصویب این قانون نقش مهم و کمک شایانی داشته است.

برای مثال اینکه هیچ بانکی حق ندارد بابت بدهی کارخانه یا کارگاهی را تعطیل کند و موارد دیگری که در تامین اجتماعی و بیمه ها باید رعایت نمایند که ما منتظر آئین نامه و ابلاغ دولت محترم هستیم.

نعمتی همچنین بیان کرد: کشوری که تولید نداشته باشد ، رگ حیات در آن جاری نیست .

مدیران کارخانجات باید این موضوع را بدانند که بسیج یک نیروی قدرتمند و بازوی توانمند است و باید از این ظرفیت استفاده شود و بسیج موفق ترین و پیروزمندانه ترین همه ی میدان ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات