مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سردشت:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سردشت با اشاره به اینکه هفتم اسفند ماه خلق حماسه دیگر در دفاع از انقلاب است گفت: شرکت در انتخابات یک امر واجب است.
کد خبر: ۸۶۴۰۴۴۵
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام جهانبان با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: هفتم اسفندماه صحنه ای دیگر برای حضور و خلق حماسه ای عظیم برای دفاع از انقلاب اسلامی است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنان ارزشمند خود بارها بی اعتمادی ملت ایران به آمریکا و اینکه این کشور مورد اعتماد نیست و فقط با دنبال کردن پروژه نفوذ به دنبال اهداف خود است را بیان داشته اند و در این خصوص نیز راهکارهای لازم را به مسئولین و مردم متذکر شده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سردشت هفتم اسفند را با اهمیت عنوان نمود و گفت: چشم دنیا و استکبار به این انتخابات است که ببیند مردم چگونه از نظام خود حمایت می کنند.

حجت الاسلام جهانبان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مردم در انتخاب اصلح ها به دنبال ملاک های امام و شهدا و رهبری در بین نامزدها باشند گفت: نامزدها نیز قولی به مردم ندهند که از عهده عمل آن بر نیایند.

وی در پایان با اشاره به اینکه دنیا در هفتم اسفند ماه نظاره گر حضور شکوهمند مردم شهرستان سردشت همپای مردم سراسر کشور خواهد بود و با بصیرت این ملت پای صندوق رای حاضر و این انقلاب و نظام را حمایت خواهند کرد.

ارسال نظرات