رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جرم شیخ نمر امر به معروف و نهی از منکر بود و گفت چرا باید یک کشوری با ادعای حکومت اسلامی یک خانواده از همه چیز برخوردار و مابقی مردم فقیر باشند؛ او به این جرم توسط رژیم سعودی مستحق مرگ شناخته شد.
کد خبر: ۸۶۴۰۴۲۱
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور به نقل از بسیج نیوز,سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح دیروز در پنجمین مجمع عالی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت که در مجموعه 5 آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، طی سخنانی با بیان تسلیت و تبریک شهادت شیخ نمر اظهار کرد: جرم شیخ نمر امر به معروف و نهی از منکر بود و گفت چرا باید در یک کشوری با ادعای حکومت اسلامی، یک خانواده از همه چیز برخوردار و مابقی مردم فقیر باشند؛ او به این جرم توسط رژیم سعودی مستحق مرگ شناخته شد.

نقدی بیان داشت: رژیم منحوس و نجس سعودی از ابتدای تاسیس خود به دست انگلستان خبیث، هیچ چیز جز کشتار مسلمانان نداشته است.

وی تاکید کرد: مسلمانان شیعه و سنی انتقام خون شیخ نمر را خصوصا از مسببان اصلی آن یعنی انگلستان، امریکا و اسرایل خواهند گرفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه افزود: کجاست آن حقوق بشری که برای یک قاتل تروریست و یک فاسق قاچاقچی مواد مخدر بیانیه و قطع نامه می دهد و در اینجا یک مظلوم بی گناه به خاطر یک حرف به شهادت می رسد سکوت مرگ بار اتخاذ می کنند؛ مرگ بر حقوق بشرتان.

نقدی تصریح کرد: این واقعیت امروز دنیاست که یک عده زورگو چون اسلحه به دست دارند به خودشان اجازه همه کار میدهند و هرجا مردمی بخواهد روی پای خودشان بایستند محکوم به تجاوز، تحریم، ترور و محاصره هستند هیچ کس حق نفس کشیدن ندارد.

وی در ادامه گفت: ملت ما در مقابل نظام ظالمانه قیام کرد، ایستاد و خود را از ظلم رهانید و امروز هم تلاش می کند این تفکر را تعمیم داده تا ملت ها به خود باوری رسیده و روی پای خود بایستند.

نقدی با شاره به رشادت های جنگ 8 ساله افزود: شما پیشکسوتان این راه بودید و قدم های اول را برداشته و از نوجوانی در این راه آزادی و استقلال بوده اید، از همین جهت بازنشستگی در این راه وجود ندارد؛ امام بزرگترین الگوی ما بود و هست و تا اخرین لحظه دست از تلاش و مجاهدت بر نداشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: ایران کشوری است که اگر دور تا دور آن را دیوار بتنی بکشند و در تمام مرز آن سرباز بایستد، همه چیز برای اینکه غذا و امکانات برای صدها میلیون نفر تامین کند در خود دارد؛ از انرژی و مواد اولیه تا دانش و نیروی انسانی.

وی تاکید کرد: این تنبل ها و بی‌عرضه‌ها هستند که چشم به خارج از کشور دارند و همت اینکه کمی برای احیای ظرفیت درون کشور تلاش کنند ندارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات