مسئول مدیریت عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: عملیات بازرسی و نظارت عملکرد اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان بر اساس برنامه ابلاغی سال 94 در حال اجراست.
کد خبر: ۸۶۴۰۴۱۸
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، به نقل از ستاد راهبردی اطلاع‌رسانی وقف در استان سمنان، نورالله بهنام در حاشیه آئین افتتاحیه عملیات بازرسی برنامه محور سال 94 اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه در سال‌های اخیر با تغییر در روند اجرای فعالیت‌ها از شیوه سنتی، عملکرد برنامه محور را در دستور کار قرار داده و در ابتدای هرسال برنامه‌ای را با هماهنگی واحدهای ستادی ادارات کل اوقاف و امور خیریه تدوین كرده و در ابتدای سال نسبت به ابلاغ آن به استان جهت اجرا اقدام می‌شود.

وی افزود: به‌منظور بررسی میزان پیشرفت برنامه‌های ابلاغی، گروهی متشکل از کارشناسان یکی از استان‌ها از سوی سازمان جهت بررسی عملکرد ادارات کل انتخاب می‌شود.

مسئول مدیریت عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: در سال جاری مسئولیت بررسی عملکرد اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، به گروه اعزامی از استان لرستان سپرده‌شده است.

وی با اشاره به اینکه بازرسین اعزامی باید بر اساس چک لیست‌های ابلاغی سازمان، میزان پیشرفت ادارات را در شناسه برنامه‌های ابلاغی مورد ارزیابی قرار دهند، عنوان کرد: عملکرد هر یک از حوزه‌های تخصصی در اداره کل توسط بازرس منتخب همان حوزه از استان لرستان سنجیده شده و نقاط قوت و ضعف اجرای برنامه‌ها مشخص‌شده و به همراه نمره هر واحد اداره کل به سازمان اعلام می‌شود.

بهنام افزود: فرآیند بررسی میزان پیشرفت برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان و ادارات تابعه در مرحله اول بازرسی‌ها که از امروز آغازشده، در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: مسئولین ستادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان نیز در مرحله دوم که از 15 اسفند ماه آغاز می‌شود، با حضور در استان خراسان جنوبی، میزان پیشرفت برنامه‌های آن استان را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها