خبرگزاری بسیج: 110 تن از فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اهدای بخشی از حقوق خود در امر مقدس مدرسه سازی مشارکت می کنند.
کد خبر: ۸۶۴۰۳۱۶
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اعلام این خبر گفت: 110 تن از فرهنگیان شاغل در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اهدای بخشی از حقوق ماهانه خود به امر مدرسه سازی، در این کار خیر مشارکت کرده و صدقه جاریه ای برای خود به جای می گذارند.

مجید پیروزان با اشاره به اینکه این پروژه از نیمه دوم سال جاری کلید خورده است، افزود: به طور میانگین ماهانه مبلغ 10 میلیون ریال از حقوق این فرهنگیان کسر و به حساب مجمع خیرین مدرسه ساز واریز می شود که تا کنون بالغ بر 76 میلیون ریال جمع آوری شده و پس از اینکه مبلغ اندوخته خیرین فرهنگی چشمگیر و قابل توجه شود، کلنگ ساخت مدرسه خیری فرهنگیان آغاز خواهد شد.

وی افزود: طی جلسه ای که با حضور مسئولان و همکاران خیر فرهنگی برگزار خواهد شد، براساس نیاز استان، منطقه مورد نظر برای ساخت مدرسه مشخص می شود. همچنین در روز کلنگ زنی مسابقه ای به منظور نامگذاری پروژه با حضور خیرین فرهنگی برگزار و به فرد برگزیده جایزه ای به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

پیروزان خاطرنشان کرد: دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش نیز اعلام کرده است به همان میزانی که فرهنگیان در این امر خیر مشارکت کنند، سازمان نوسازی و تجهیز مدارس نیز تعهد کمک و مشارکت خواهد کرد.     

وی افزود: علاقه مندان به مشارکت در ساخت مدارس خیری می توانند کمک های نقدی خود را به حساب 0110247159005 نزد بانک ملی به نام مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران واریز و یا با برای کسب اطلاع از نحوه ارتباط و همکاری با جامعه خیرین مدرسه ساز با شماره تلفن 09123830830 علی اشرف خانلری رابط جامعه خیرین مدرسه ساز ارتباط برقرار کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار