مسئول قرارگاه بصیرت افزایی معاونت سیاسی بسیج دانشجویی خوزستان مطرح کرد:
رحیمی تصریح کرد: این برنامه ها در قالب های مختلف و جذاب همچون کرسی آزاد اندیشی، تریبون آزاد، نشست های بصیرتی و مناظره با حضور کاندیداها جهت ارائه ی برنامه و پاسخ به مطالبات دانشجویی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۴۰۳۰۲
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ محسن رحیمی مسئول قرارگاه بصیرت افزایی معاونت سیاسی بسیج دانشجویی خوزستان   از برگزاری ویژه برنامه های انتخاباتی با نام "صدای دانشجویان" خبر داد.

 رحیمی با بیان اینکه لزوم روشنگری در زمینه ی انتخابات آگاهانه ی دانشجویان در عرصه ی پرتلاطم انتخابات پیش رو، امری ضروری است، عنوان کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر حضور حداکثری ملت در پای صندوق های رای، تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران و حمایت از این نظام مقدس و برهم زدن نقشه های دشمنان انقلاب و بدخواهان در گرو حضور پرشور و انقلابی ملت شریف ایران اسلامی است.

وی افزود: جهت شفاف سازی عرصه ی انتخابات برای قشر فهیم دانشجو، برنامه ریزی جامعی در سطح دانشگاه های استان خوزستان ترتیب داده شد.

مسئول قرارگاه بصیرت افزایی معاونت سیاسی بسیج دانشجویی خوزستان تصریح کرد: این برنامه ها در قالب های مختلف و جذاب همچون کرسی آزاد اندیشی، تریبون آزاد، نشست های بصیرتی و مناظره با حضور کاندیداها جهت ارائه ی برنامه و پاسخ به مطالبات دانشجویی برگزار می شود.
 
رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه در ایامی که دانشجویان خود را آماده ی رساندن مطالبات به حق خود به گوش مسئولین هستند، برخی از روسای دانشگاهی، مغرضانه از روشنگری و شنیدن صدای حقیقت واهمه دارند و در حال سنگ اندازی در جهت لغو این برنامه ها در دانشگاه ها می باشند.

لازم به توضیح است که در کنار برنامه های یاد شده، برنامه های دیگری نیز از سوی بسیج دانشجویی و تشکل های دانشجویی در دانشگاه ها در این ایام برگزار می شود.

گفتنی است ویژه برنامه های صدای دانشجو در ایام انتخابات در دانشگاه های استان به شرح ذیل می باشد:

1-دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر (تریبون آزاد) 1 اسفندماه 94

2-آزاد اسلامی اهواز (تریبون آزاد) 1 و 3 و 5 اسفندماه 94   

3-علوم پزشکی شوشتر (تریبون آزاد) 2 اسفندماه 94    

4-فرهنگیان پردیس حضرت فاطمه الزهرا (س) (نشست بصیرتی) 2 اسفندماه 94

5-جهاد دانشگاهی خوزستان (نشست بصیرتی) 2 اسفندماه 94

6-پیام نور اهواز (مناظره) 3 و 4 اسفندماه 94

7-فنی چمران اهواز (نشست بصیرتی) 3 اسفندماه 94

8-آزاد دزفول (نشست بصیرتی) 3 و 4 اسفندماه 94

9-صنعتی جندی شاپور دزفول (نشست بصیرتی) 3 اسفندماه 94

10- علوم و فنون دریایی خرمشهر (نشست بصیرتی) 4 و 5 اسفندماه 94

11-صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان (تریبون آزاد) 4 اسفندماه 94  

12-جهاد دانشگاهی خوزستان (تریبون آزاد) 5 اسفندماه 94

13-آزاد دزفول (کرسی آزاد اندیشی) 5 اسفندماه 94

14-آزاد آبادان (کرسی آزاد اندیشی و مناظره)

 

همچنین نشست های بصیرتی با موضوع انتخبات، در روزهای 25 و 27 بهمن ماه، در دانشگاه های فرهنگیان حضرت رسول اکرم (ص) اهواز و آزاد اسلامی و پیام نور دزفول برگزار شد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظرات