خبرهای داغ:
استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید زمینه اشتغال جوانان در بخش های مختلف فراهم شود، گفت: هر اندازه در روستاها، مناطق عشايري و مناطق مرزي برای اشتغال بیشتر تلاش شود حاشیه‌نشینی و آسیب‌های اجتماعی کمتر خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۴۰۲۹۷
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، وجه االه خدمتگزار ظهر امروز ( 1 اسفند) در سومین جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی استان با تشکر و قدردانی از خدمات گروه های جهادی و بسیجیان جهادگر اظهار کرد: بسیج سازندگی متعلق به همه اقشار و آحاد جامعه است چرا که همه در آن نقش ارزنده ای دارند.

 

وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی خود را وظیفه‌مند می‌دانند که آنچه در توان و امکانات دارد به کار گیرند تا زمینه خدمت خوب و اثر بخش و کارآمد برای عموم مردم خدمت گیرنده فراهم شود.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی با بسیج سازندگی استان، گفت: امیدواریم این مهم ادامه پیدا کند و باید بسیج سازندگی پروژه های قابل اجرا را تعریف کند تا اگر نیاز به تامین مالی دارد در شورای برنامه ریزی استان برای آن مصوبه دریافت شود.

 

خدمتگزار با بیان اینکه باید این پروژه ها در کوتاه ترین زمان و هزینه اجرا شود، عنوان کرد: اما باید  این کارها با بیشترین بازدهی به نتیجه برسد تا مردم از آن استفاده کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه باید زمینه اشتغال جوانان در بخش های مختلف فراهم شود، گفت: هر اندازه در روستاها، مناطق عشايري و مناطق مرزي برای اشتغال بیشتر تلاش شود حاشیه‌نشینی و آسیب‌های اجتماعی کمتر خواهد شد.

 

استاندار خراسان جنوبی بیان داشت: هیچ دستگاه اجرایی به تنهایی قادر نخواهد بود مشکلات و محرومیت‌های استان را رفع کند.

 

خدمتگزار به اعزام گروه‌های جهادی به نقاط محروم استان اشاره کرد و افزود: گروه‌های جهادی مهمان مبلغین دلسوز و بی هزینه برای استان در کشور خواهند بود.

 

وی با بیان اینکه بسيج در دوران ۸ سال دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کرده، ادامه داد: امروز نیز بسیج در عرصه سازندگی و عمرانی و آبادانی می تواند بهترین خدمت را به مردم و جامعه کند.


منبع: خبرگزاری شبستان
ارسال نظرات
پر بیننده ها