خبرهای داغ:
به مناسبت ايام فاطميه و ورود پيكر 68 شهيد دوران دفاع مقدس به كشور، مراسم شبي با شهدا شام‌گاه سوم اسفندماه در اهواز برگزار مي‌شود.
کد خبر: ۸۶۴۰۲۸۷
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،سردار حسین عشقی، فرمانده قرارگاه کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به بازگشت پیکر مطهر 68 شهید دوران دفاع مقدس به كشور، گفت: اين شهدا دوشنبه 3 اسفندماه به میهن اسلامی منتقل و در ایام فاطمیه فضای میهن اسلامی مملو از عطر لاله‌های زهرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه در طول یک ماه گذشته اين شهدا از داخل خاک عراق و از مناطق ام‌الرصاص، مجنون و زبیدات توسط جستجوگران این قرارگاه تفحص شده‌اند، اضافه کرد: این شهدا مربوط به عملیات‌های خیبر، والفجر هشت، والفجر یک، محرم، کربلای 4 و تک دشمن هستند.

عشقي افزود: پیکر مطهر این شهدا ساعت 9 به وسیله شناور از رودخانه اروند و از مقابل جزیره ام‌الرصاص به اسکله بندر خرمشهر منتقل و با ذکر یا زهرا(س) و یا حسین(ع) مورد استقبال مسئولان و کاروان‌های راهیان نور و عموم مردم به ویژه مردم همیشه در صحنه آبادان و خرمشهر قرار می‌گیرند.

فرمانده قرارگاه کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: پیکر مطهر این شهدا پس از مراسم استقبال و عزاداری از بندر خرمشهر به معراج شهدای اهواز منتقل و پس از نماز مغرب و عشا مراسم شبی با شهدا و عزاداری شام شهادت حضرت فاطمه(س) برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها