مدیر کمیته امداد شهرستان نهاوند از بهره‌مندی یک هزار و 387 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان نهاوند از خدمات مشاوره و راهنمایی گروهی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۰۲۶۵
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹

علی کاویانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد یک هزار و 387 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در قالب یک هزار و 537 جلسه از خدمات مشاوره و راهنمایی گروهی کمیته امداد بهره مند شده‌اند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون کارگاه‌های مختلفی با موضوعات مهارت‌های فرزندپروری، توجه به نیازهای فرزندان، مدیریت منزل، ایدز و راه‌های انتقال آن و... تشکیل شده است.
مدیر کمیته امداد شهرستان نهاوند اظهار داشت : در قالب 675 جلسه به 881 نفر از مددجویان خدمات راهنمایی فردی و گروهی ارائه شده و به 500 نفر از آنان در قالب 860 جلسه مشاوره فردی و گروهی ارائه شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ 26 میلیارد و 967 میلیون ریال برای 5 هزار خانوار تحت حمایت این نهاد بابت کمک هزینه معیشت آنان پرداخت شده است.

کاویانی تصریح کرد : اعتبار کمک معیشت اعطایی به خانوارهای مددجو از منابع امدادی و کمک‌های مردمی تامین و بصورت نقدی به حساب سرپرستان خانوارها واریز شده است.

وی ادامه داد: کمک‌های صورت گرفته در راستای رفع احتیاجات معیشتی و روزمره خانوارهای مددجو پرداخت می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان نهاوند خاطرنشان کرد: ارائه بیمه تامین اجتماعی، اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه‌ کارگشایی، کمک هزینه‌های تحصیلی و درمانی، تامین کمک هزینه‌ جهیزیه، احداث، تعمیر و مقاوم‌‌سازی مسکن و ... از دیگر خدمات ارائه شده کمیته امداد بهمددجویان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات