فرماندار اردکان از کاندیداهای انتخابات خواست در تبلیغات از مصرف امکانات بیت المال خودداری کنند .
کد خبر: ۸۶۴۰۱۸۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ حسین اسماعیلی در جمع نمازگزاران جمعه ضمن تشکر از حضور پرشور مردم شهرستان اردکان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ، این حضور را نشانه ولایتمداری و انقلابی بودن مردم دانست .

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت : مقدمات برگزاری انتخابات در هفتم اسفند ماه انجام شده است و همه عوامل اجرایی ، نظارت ، اعضای شعب اخذ رأی و نیروهای انتظامی و امنیتی آماده هستند که به لطف خداوند انتخابات بسیار خوبی را داشته باشیم .

فرماندار اردکان اظهار داشت : انتخابات ، مظهر تجلی حضور در نظام اسلامی و بستری است که در آن رقابت سیاسی با هدف خدمت در چارچوب قانون و در پرتو اخلاق اسلامی انجام می شود .

وی افزود : خدمت به مردم جزء در پرتو قانون و اخلاق امکان پذیر نیست .

حسین اسماعیلی با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ضمن تأکید بر جایگاه و نقش مجلس در قانون گذاری و پرهیز از تخریب کاندیداهای انتخابات تصریح کرد : موضوعی که در بحث انتخابات مهم است و نامزدهای محترم باید به آن توجه کنند این است که حرکتشان باید بر مبنای قانون باشد .

وی افزود : کاندیداها باید با استفاده از فضای انتخابات ، امید و نشاط ملی را در ابعاد مختلف تقویت کنند و از سیاه نمایی ، بزرگ نمایی مشکلات ، تخریب دستاوردهای انقلاب اسلامی و موفقیت های دولت خودداری کنند .

فرماندار اردکان گفت : نامزدها باید متناسب با جایگاه نمایندگی مجلس ، برنامه ها و راه حل های خودشان را درباره مشکلات ارائه کنند .

وی خاطرنشان کرد : انتخابات یک فرصت ملی در جهت تقویت استقلال کشور ، وحدت ملی ، همگرایی و راهی برای خنثی کردن توطئه های دشمنان و جنگ روانی آنان است .

حسین اسماعیلی از کاندیداها خواست که دیدگاه ها و برنامه های خود را ارائه کنند و از تخریب ، تهمت و افشای اسرار دیگران پرهیز کنند .

وی تصریح کرد : نامزدها باید از دادن وعده های غیر منطبق با وظایف و اختیارات قانونی نمایندگی خودداری کنند و با توجه به وظایفشان صحبت کنند و در رابطه با طرح های عمرانی نظری ندهند زیرا اجرای طرح های عمرانی بر عهده دولت است .

فرماندار اردکان از کاندیداهای انتخابات خواست در تبلیغات خود از مصرف امکانات بیت المال خودداری کنند .

حسین اسماعیلی در پایان ضمن دعوت از مردم برای شرکت گسترده در انتخابات اظهار داشت : مردم ما با حضور حماسی خود در انتخابات هفتم اسفندماه انقلاب خود را بیمه خواهند کرد .

وی با بیان این نکته که ما امانتدار مردم هستیم افزود : تمام مجریان انتخابات بی طرف هستند و از کاندیدای خاصی حمایت نمی کنند .

ارسال نظرات