رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خبر داد
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به بارش برف و باران در برخی از جاده‌های کشور از عدم امکان تردد در باند شمالی آزادراه چالوس به مرز‌آباد به دلیل ریزش کوه و رانش زمین خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۰۱۵۵
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ نادر رحمانی در تشریح آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی سراسر کشور اظهار داشت: با توجه به آخرین گزارش‌های ارسالی و تصاویر دریافتی از دوربین‌های جاده‌ای در سراسر کشور شاهد بارش نزولات جوی در برخی از محورهای مواصلاتی هستیم. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: هم اکنون بارش برف در محور کندوان در استان البرز گزارش شده و در محورهای رامسر و اسالم به خلخال در استان‌های مازندران و آذربایجان شرقی بارش باران ادامه دارد. 

سرهنگ رحمانی ادامه داد: همچنین در اکثر محورهای استان خوزستان و چند محور در خراسان جنوبی شاهد پدیده گرد و غبار و کاهش دید افقی هستیم. که با توجه به این موضوع لازم است رانندگان در هنگام تردد از این محورهای مواصلاتی با کاهش سرعت و افزایش دقت مسیر خود را ادامه دهند.

وی در پایان با اشاره به انسداد باند شمال به جنوب آزادراه چالوس به مرزن‌آباد خاطرنشان کرد: با توجه به مسدود شدن این مسیر به دلیل ریزش کوه و رانش زمین تردد در این مسیر تا اطلاع ثانوی غیرممکن خواهد بود. 

به گزارش بسیج، در حال حاضر وضعیت ترافیکی تمامی محورهای مواصلاتی کشور روان اعلام شده است.

ارسال نظرات