یک کارشناس اقتصادی در گفتگو با بسیج:

بهبود اقتصاد مطالبه مردم است/ اصلاح‌طلبان چگونه این خواسته را پاسخ می‌دهند؟

کارشناس مسائل اقتصادی گفت: توجیهات اصلاح طلبان را نمی دانم اما شاید فردی که دکترای مدیریت مالی دارد را به یک اقتصاددان نزدیک می دانند. شاید گزینه اقتصاددان در سهمیه بندی شان نبوده باشد.
کد خبر: ۸۶۴۰۱۰۷
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸

سیاوش غیبی پور کارشناس اقتصادی و دکترای اقتصاد پولی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج در خصوص عدم حضور اقتصاددان در لیست انتخاباتی اصلاح طلبان، اظهار داشت: به عنوان ایک قتصاددان برایم سوال است که چرا در لیست اصلاح طلبان حتی یک اقتصاد دان هم حضور ندارد.

وی افزود: توجیهات آقایان را نمی دانم اما شاید فردی که دکترای مدیریت مالی دارد را به یک اقتصاددان نزدیک می دانند. شاید گزینه اقتصاددان در سهمیه بندی شان نبوده باشد؛ امروز گره اصلی مملکت مشکلات اقتصادی است و اصطلاح دولت ها این است که بعد از جنگ تورم و بیکاری دو جنگ خاموش هستند گه ظاهرا جریان اصلاح طلب به این قضیه بی توجه است.

غیبی پور تصریح کرد: معمولا شعار اقتصادی شعار اول در شرایط کشور است و در همه جای دنیا اقتصاد و رفاه اجتماعی حرف اول را می زند.

کارشناس مسائل اقتصادی در پایان گفت: به نظر من نبود اقتصاددان در لیست اصلاح طلبان یک نقیصه و باید دیده شود و جامعه این مطالبه را خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار