معتمدی نژاد خاطر نشان کرد: افرادی که منتسب به این لیست هستند؛ کمترین کاری که می‎توانند بکنند این است که در مقابل حمایت بی بی سی از این لیست موضع گرفته و اعلام برائت کنند.
کد خبر: ۸۶۴۰۰۸۸
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
محمد جواد معتمدی نژاد عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج دررابطه با حمایت بی بی سی از لیست هاشمی رفسنجانی درعرصه انتخابات تصریح کرد: رسانه‎های غربی قبلا خط هایی می‎دادند که رای ندهید و به طورکل، رأی دادن را نفی می‎کردند اما اکنون استراتژی خود را عوض کرده ‎اند و اکنون علاوه بر اینکه رأی دادن را پر رنگ می‎کنند لیست نیز معرفی و از آن حمایت می‎کنند.

معتمدی نژاد در ادامه عنوان کرد: این جریان معاند متوجه شدند کسانی در داخل نظام هستند که می‎توانند پازل دشمنان را تکمیل کرده و سیرت نظام را از درون تغییر دهند که رهبری معظم انقلاب نیز به این مسئله اشاره کرده‎اند که چیزی که بسیار خطرناک است استحاله‌ی نظام و تغییر باطن و سیرت، با حفظ صورت و ظاهر آن است که فقط یک پوسته‎ای از انقلاب می ماند ولی از داخل استحاله می شود.

عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه تاکید نمود: با توجه به دخالت انگلیس و بی بی سی در موضوع انتخابات پیش‎رو گفت: اگر در سال 88 رمز فتنه، تقلب در انتخابات بود؛ اکنون رمز فتنه نفی استقلال است و دشمن قصد دخالت در انتخابات دارد، لذا ما نباید اجازه هرگونه دخالت خارجی را ندهیم.

معتمدی نژاد در خاتمه خاطر نشان کرد: افرادی که منتسب به این لیست هستند؛ کمترین کاری که می‎توانند بکنند این است که در مقابل حمایت بی بی سی از این لیست موضع گرفته و اعلام برائت کنند.  

ارسال نظرات