رئیس اداره امور بیمه ای و آسیب های اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:
دستور العمل شبکه فروش محصولات مددجویان نهاد ها و موسسات حمایتی ابلاغ شد.
کد خبر: ۸۶۴۰۰۸۳
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره امور بیمه ای و آسیب های اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: دستور العمل شبکه فروش محصولات مددجویان نهاد ها و موسسات حمایتی ابلاغ شد.

هاجر طارمی در تشریح دستور العمل ابلاغی اشاره و افزود: دستور العمل یاد شده به منظور افزایش درآمد و توانمند سازی مددجویان، شبکه فروش محصولات مددجویان بررسی در اجرای دستور العمل پیش بینی شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: برای نظارت به اجرای طرح کمیته ای متشکل از نمایندگان ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) تشکیل و کمیته با استفاده از مددکاران نهاد های حمایتی کالا های فساد ناپذیر را جمع آوری و به تهران ارسال نماید.

طارمی خاطر نشان کرد: ارزش کالا های فروخته شده پس از کسر 30 درصد به حساب موسسات خیریه یا مددجویان به انتخاب کمیته استانی واریز و سقف کالای ارسالی به تهران برای هر مدد جو 15.000.000 ریال بوده و یک سوم مبلغ تعیین شده به حساب بانکی مددجویان از طرف معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط سازمان بهزیستی هم زمان با ارسال کالا واریز می شود.

رئیس اداره امور بیمه ای و آسیب های اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: کالا های ارسالی بسته بندی و در شبکه های مجازی و اینترنتی توزیع می شود در صورت عدم فروش کالاها در سایت اینترنتی (دیجی کالا) نمایشگاهی از کالا ها در یکی از فروشگاه های زنجیره ای تهران با حضور نمایندگان استان برگزار و در نهایت کالا های فروش نرفته به موسسات خیریه یا به مددجویان عودت داده می شود.

ارسال نظرات