برهان با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب چشم به حضور مردم در انتخابات و نتیجه این عرصه مهم سیاسی دوخته‌اند، گفت: این دو انتخابات در آینده کشور تاثیر بسیار مهمی دارد و مردم باید آگاهانه و به صورت پرشور پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند.
کد خبر: ۸۶۴۰۰۵۸
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: حجت الاسلام والمسلمین علی برهان در خطبه های نمازجمعهمهریز افزود: حضور در انتخابات یک تکلیف بزرگ دینی ، انقلابی و سیاسی در کشور ما محسوب می شود .

وی ادامه داد: بر آحاد ملت ایران است تا هفتم اسفندماه را به عنوان یک روز سرنوشت ساز در آینده این کشور خیلی جدی بگیرند و فعالانه و آگاهانه در پای صندوق های اخذ رای حاضر شوند .

امام جمعه مهریز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح را یک رسالت مهم بیان کرده اند تصریح کرد: مردم باید ضمن حضور پرشور در پای صندوق های رای به کاندیدای اصلح رای دهند .

برهان گفت: رای دادن یعنی بیعت مجدد با خون های مطهر شهیدان ، بیعت با اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی و بیعت با امام امت (ره) و مقام معظم رهبری است .

امام جمعه مهریز گفت: باطن و اساس انتخابات در نظام مقدس ما بر اساس آموزه های دینی و ارزشی همان نشان دادن بینش و بصیرت ، هبستگی با رهبر و ولایت فقیه است .

برهان گفت: رای دادن و بیعت کردن در دین ما ریشه دارد یعنی همانطوریکه که مسلمانان با حضرت علی (ع) در غدیر بیعت کردند ملت ما هم در عرص کنونی با رهبر و مقتدای خود بیعت می کنند .

امام جمعه مهریز اظهار داشت: این نظام مقدس ثمره خون شهیدان و حاصل سال های مجاهدت بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) ، ایستادگی مردم در برابر دشمنان و ولایتمداری است .

برهان افزود: همواره در طول تاریخ بین جبهه حق و باطل درگیری وجود دارد و آینده و عزت کشور همه در گرو حمایت از جبهه حق و حضور جانانه در آن است .

امام جمعه مهریز تصریح کرد: اگر در برخی کشورهای اسلامی علیرغم مبارزه به موفقیت و پیروزی نمی رسند را بخاطر محروم بودن آنها از ولایت و رهبری در راس نظام ذکر کرد .

برهان گفت: ملت ایران در 37 سال گذشته به برکت وجود رهبری و ولایت درراس نظام بر تمامی توطئه های مختلف دنیای استکباری پیروز شده و قطعا در اینده این راه روشن نیز به توفیق های بزرگتر خواهد رسید .

امام جمعه مهریز گفت: هر برگ رای همانند قطره های کوچکی است که وقتی بهم می رسند یک دریای بزرگ ایجاد می کنند لذا نباید رای دادن را دست کم گرفت و باید جدی و با هوشیاری در پای صندوق های اخذ رای حضور یافت .

برهان افزود: تمامی مردم باید بار دیگر به فرمان مقام معظم رهبری لبیگ گفته و با حضور آگاهانه در پای صندوق های اخذ رای بلوغ و شعور سیاسی خود را در تداوم راه عزت آفرین نظام و انقلاب اسلامی نشان دهند .

وی همچنین در ابتدای خطبه های نمازجمعه این شهر با قرائت آیات منتخب کلام وحی در خصوص شناخت راه حق و حقیقت و ایستادگی بر اصول و ارزش ها برای رسیدن به سعادت تاکید کرد .

امام جمعه مهریز اظهار داشت: بر اساس نص صریح کلام وحی تمامی آرامش ها در ذکر و یاد خداست و باید همواره به دین ، ارزش ها و قرآن متوسل شد تا به سعادت دنیا و آخرت رسید .

برهان گفت: باید راه حق را شناخت ، در مسیر آن پافشاری کرد و با بصیرت و عزت تمامی موانع را با موفقیت پشت سر گذاشت.

ارسال نظرات