امام جمعه بافق از کاندیدا ها و اطرافیان آنها خواست وعده دروغ به مردم ندهند و گفت: توقع مردم را با شعار هایی که نمی توانند عملی کنید بالا نبرند
کد خبر: ۸۶۴۰۰۵۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق: خطیب نماز جمعه شهرستان بافق در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته ضمن تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیرامون وظایف خبرگان رهبری گفت: اولین وظیفه خبرگان رهبری تبیین اندیشه سیاستی وحکومت اسلامی و ولایت فقیه است. خیلی ها مرجع تقلید هستند ودر مسائل فقهی اجتهاد دارند اما ولی فقیه باید هم فقه حکومتی بداند و هم مسائل سیاسی دنیا وکشور را تشخیص دهد .

وی در ادامه موارد دیگر از وظایف خبرگان رهبری چنین بیان کرد: خبرگان رهبری نقش مشورتی برای رهبری نظام را دارد و حلقه وصل مردم با رهبری است. از هراستانی نماینده ای در خبرگان رهبری است تا مسائل استان را رصد کنند و با رهبری در جریان بگذارند.

حجت الاسلام سلیمانی در خصوص حوزه انتخابی اظهار داشت: برای هر ۱۵۰ هزار نفر یک نماینده در مجلس وجود دارد. حوزه ما با بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و وسعتی بالای ۵۰۰ کیلومتر تنها یک نماینده دارد.

امام جمعه بافق از مردم خواست نماینده اصلح را انتخاب کنند و جلوگیری از تصویب قوانین مخالف اسلام،دفاع از حریم ولایت فقیه،عدم گرایش به شرق وغرب و خواهان استقلال کشور باشد،

شجاع و مشرف به مسائل کشور باشد را از جمله ویژگیهای نماینده اصلح دانست.

خطیب جمعه در مورد وعده هایی که کاندیدا می دهند گفت: جاده بافق باید مثل آب که به منطقه آمد تکمیل شود. آنچه الان مهم است صنایع جوار معدنی و هدف وراهکار های رونق اقتصادی بزرگترین حوزه انتخابی داشته باشد.

وی از کاندیدا ها و اطرافیان آنها خواست وعده دروغ به مردم ندهند و افزود: توقع مردم را با شعار هایی که نمی توانند عملی کنید بالا نبرند. کار هایی نمی توانید انجام دهید نگوید. هواداران کاندیدا ها خودتان را با کار ها و حرفهایی که می زنید جهنمی نکنید.

امام جمعه بافق در مورد بعضی از مسائلی که مطرح میشود و بعضی از وی عکس العمل می خواهند گفت: بعضی از مسائل اصلا به بنده ربطی ندارد مسائل را خوب رصد کرد وهر جا نیاز باشد وارد می شوم و مدیریت میکنم.

وی در پایان دو موضوع نزدیک شدن ایام شهادت حضرت زهرا ( س) وشرکت مردم در این مجالس سوگواری و دیگری هم ثبت نام حوزه علمیه خواهران وبرادران که جوانان جویای علم ومعرفت می توانند ثبت نام کنند را مطرح کردند.

ارسال نظرات