كانون بسیج مدّاحان و هیئات مذهبی شهرستان نیشابور با صدور بیانیه ای در آستانه انتخابات تاکید کرد: کاندیداها ضمن خودداری از هرگونه تخریب یکدیگر در فضای تبلیغات با ایجاد روح همدلی، اخلاق و رقابت همراه با رفاقت، زمینه انتخابات سالم را فراهم کنند.
کد خبر: ۸۶۴۰۰۴۲
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷
كانون بسیج مدّاحان و هیئات مذهبی شهرستان نیشابور در آستانه برگزاري انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحيم

حضور پرشور ملت شریف، بزرگ، با بصیرت و  انقلابی ایران اسلامی در حماسه‌ 22 بهمن امسال، چشم جهانیان را خیره کرد ه و بر توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی خط بطلان کشید.

آفرین بر این ملت، درود و سلام خداوند تبارک و تعالی بر شما ملت ولایتمدار ایران اسلامی، اجر و پاداش شما با پروردگار عالمیان، شما در انجام وظایف خود کوتاهی نکرده و همواره به تعهّد و پیمانتان با آرمان‌های انقلاب اسلامی، عکس خواست دشمن عمل نموده اید.

اكنون كه جنب و جوش و تكاپوي انتخاب و حماسه ي حضور پرشور در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شوراي اسلامي سراسر ميهن اسلامي را فرا گرفته، مدّاحان اهل بيت عصمت و طهارت (عليهم السّلام)، شاعران آييني و هیئات مذهبی طبق وظيفه ديني و بر مبناي رهنمودهاي مقام معظم رهبري حضرت آیت الله العظمی امام خامنه اي (مدّظله العالي)، رسالت خود را با اميد به نزديك بودن پيروزي مستضعفين بر مستكبرين و ظهور منجي عالم بشريت حضرت بقيه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشّریف) تعريف مي كنند و هيچ گاه توجّهي به دروغ پردازيهاي دشمنان خارجي و داخلي نداشته و ندارند.

این کانون ضمن گرامیداشت ایّام شهادت حضرت صدّیقه اطهر فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، با توجّه به شرایط حسّاس کنونی و از آنجا که انتخابات مظهر بیداری، دفاع از نظام جمهوری اسلامی و عزّت ملی می باشد؛ توجّه ملت شریف ایران را به نکات ذیل جلب می کند:

استکبار جهانی به خوبی می‌داند که امروز ایران اسلامی به الگویی بی‌بدیل برای استکبارستیزی و نماد مردم‌سالاری دینی در جهان تبدیل شده است، آنان به خوبی می‌دانند که بیداری اسلامی در جهان اسلام با تأسّی از ملتی شکل گرفته، که 37 سال پیش توانست هیمنه‌ پوشالی آمریکا، اسرائیل، انگلیس و مستکبران عالم  را در هم شکسته و با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و با برگزاری پرشور ده‌ها انتخابات عزّت ملی و سربلندی را نصیب خود سازد.

با توجّه به آنچه که گفته شد حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو اهمّیت فراوانی دارد و افتخار دیگری برای ایران اسلامی رقم خواهد زد. علاوه بر حضور حدّاکثری، ضرورت شناخت کاندیداهای اصلح و حفظ انگیزه های ایمانی مردم نیز اهمّیت بسزایی دارد.

ملّت شریف ما باید بکوشند وکلایی را به مجلس بفرستند که در اندیشه‌ گسترش اسلام عزیز و احیای ارزش‌ها و احکام الهی و ترویج افکار ناب امام خمینی ‌(قدّس‌سرّه) باشند و خدمت خالصانه به مردم و تلاش برای عزت و آبادانی ایران اسلامی را سرلوحه‌ کار خویش قرار داده و آگاه باشیم که بنا به توصیه مقام عظمای ولایت؛ ‌مجلس مرعوب آمریکا، مملکت را بدبخت خواهد نمود از این‌رو در شناخت و انتخاب اصلح شاخص‌هایی چون تدیّن، تعهّد، دلسوزی، استکبارستیزی ، توجّه و تعهّد و التزام به هدایت‌ها و رهنمودهای مقام معظّم رهبری، مردم‌داری، امانتداری، صداقت، تخصص و ... از اهمّیت‌ بسزایی برخوردار است.

با توجّه به تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب و مراجع معظّم تقلید «دامت برکاتهم» نسبت به رعایت اخلاق انتخاباتی و پرهیز از هرگونه بداخلاقی و تخریب کاندیداها، لازم است داوطلبان محترم و طرفداران آنان در این زمینه رعایت دقت را داشته باشند و ضمن خودداری از هرگونه تخریب با ایجاد روح همدلی، اخلاق و رقابت همراه با رفاقت، زمینه انتخابات سالم را فراهم کنند.

مدّاحان اهل بيت عصمت و طهارت (عليهم السّلام) و هیئات مذهبی كه همواره در ميادين دفاع از اسلام، انقلاب و ارزش هاي آن و در مقابله ي با تهاجم فرهنگي و جنگ نرم دشمن پيشرو بوده، همراه با مردم شايسته ايران در این دو انتخابات مهم و پرشكوه شركت نموده و قطعاً دشمن زبون را درعرصه جنگ نرم و نفوذ در تمامی عرصه ها، فرسنگ ها به عقب رانده و خوار و ذليل و مأيوس مي‌نمايند.  ‹‹ ان‌شاء الله ››                     
ارسال نظرات
پر بیننده ها