خبرهای داغ:
خبرگزاري بسيج: آیت الله العظمی حسین مظاهری در درس اخلاق این هفته گفت: اعمال انسان بهشت و جهنم در‌ آخرت و خیر و بدی در دنیا می سازد. خیرخواهی، طاعت الهی و خدمت به مردم در دنیا مبدل به خیر دنیا و آخرت برای انسان می شود و هر چه انسان کار خیر انجام دهد، نتایج آن را در دنیا با خوبی ها می بیند و در‌ آخرت نیز وارد بهشت می شود و از خوبی های آخرت که دیدار با خوبان عالم است، به او می رسد.
کد خبر: ۸۶۴۰۰۰۶
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، آیت الله العظمی حسین مظاهری در درس اخلاق این هفته گفت: اعمال انسان بهشت و جهنم در‌ آخرت و خیر و بدی در دنیا می سازد. خیرخواهی، طاعت الهی و خدمت به مردم در دنیا مبدل به خیر دنیا و آخرت برای انسان می شود و هر چه انسان کار خیر انجام دهد، نتایج آن را در دنیا با خوبی ها می بیند و در‌ آخرت نیز وارد بهشت می شود و از خوبی های آخرت که دیدار با خوبان عالم است، به او می رسد.

وي ادامه داد: تجسم اعمال در گناه نیز وجود دارد، درنده زبانی، درنده خویی، پرخاشگری، آبروریزی و گناهانی از این قبیل سبب جهنم در آخرت و بدبختی و شقاومت در دنیا می شود.

آيت الله مظاهري بيان داشت: در قرآن بسیار به موضوع معاد توجه شده است؛ همه مردم به ویژه جوانان معاد را فراموش نکنند و همواره به فکر آخرت باشند و برای دنیا و‌ آخرت خود با خوبی ها تلاش کنند که کارهای خوب و نیکو سبب سعادت و خیر در دنیا و آخرت می شود.

رئیس حوزه علمیه اصفهان تأكيد داشت: بهشت و جهنم در آیات قرآن در کنار همدیگر آمده است، بهشت و جهنم از اعمال انسان ساخته می شود.نسبت به اشتباهات و گناهان توبه کنیم که خداوند توبه انسان را می پذیرد و نسبت به حق الناس جبران کنیم که مایه آبادانی دنیا و‌ آخرت است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها