امام جمعه موقت تربت جام:

هر ایرانی با رأی و حضور حداکثری در انتخابات بر شعار «مرگ برآمریکا» پافشاری کند

امام جمعه موقت تربت جام گفت: هر ایرانی با حضور حداکثری در پای صندوق های رأي همانند 22 بهمن بر شعار محوری «مرگ بر آمریکا» خود پا فشاری کند.
کد خبر: ۸۶۳۹۹۹۰
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام مصطفی دامن پاک در خطبه های نماز جمعه شهرستان تربت جام با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) افزود: مردم از این که به کنه ذات حضرت فاطمه (س) پی ببرند عاجز وناتوان هستند و هرچه هست در عالم هستی به توفیل محبت به پنج تن آل عبا (ع) است.

وی خاطر نشان کرد: آسمانیان بیش از زمینیان به حضرت فاطمه (س) ارادت دارند.

وی بیان داشت: روایت ۷۵ و ۹۵ روز بعد از رحلت  پیامبر(ص) هر دو روایت شهادت حضرت زهرا(س) می باشد که در کتاب اصول کافی شیخ کلینی روایت ۷۵ روز را نقل می کند، شیخ طوسی، طبرسی وسید بن طاوس این بزرگواران قول ۹۵ روز را روایت کرده اند.

وی با اشاره به سالروز۳۰ بهمن سال ۵۷ و افتتاح سفارت فلسطین به جای سفارت اسرائیل،حمایت از فلسطین را یکی از اصول انقلاب دانست وگفت: ملت ما هیچگاه شعار مرگ بر اسرائیل را کنار نخواهد گذاشت و شعار مرگ برآمریکا واسرائیل محوری ترین شعار ملت غیور ایران اسلامی است.

خطیب جمعه تربت جام با گرامی داشت یاد و خاطره شهید روحانی حجت الاسلام محلاتی در اول اسفند سال۶۴ خاطرنشان کرد: روحانیت درهمه مراحل وظیفه خودش را به خوبی نشان داده است.

وی حفظ «وحدت اسلامی»را یکی از مسائلی  مهم درانتخابات دانست و افزود: رقابت بین کاندیداها باید سالم و با رعایت کامل اخلاق اسلامی صورت گیرد و به دور از اسراف و در یک فضای آرام  سیاسی به رقابت بپردازند و از طرفداران  خود بخواهند  از هر گونه حرکت ساختارشکنانه در قبل،حین وبعد ازانتخابات پرهیز نمایند.

دامن پاک یادآورشد: انتخابات نباید منجر به کینه و کدورت شود و کاندیداها نبایستی با وعده های خارج از ظرفیت ها و امکانات کشور سطح توقع مردم را بالا ببرند، انتخابات نباید به سمت مذهبی شدن حرکت نماید، مذهبی کردن انتخابات در این حوزه انتخاباتی باعث می شود شایسته‌گی ها نادیده گرفته شود.

امام جمعه موقت تربت جام تأکید کرد: هر ایرانی با رأی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضور حداکثری در پای صندوق های رأي همانند 22 بهمن بر شعار محوری «مرگ برآمریکا» خود پا فشاری کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها