در مشهد مقدس برگزار شد

همایش مدیران و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج کارگری خوزستان

همایش مدیران و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های کار و صنعت بسیج کارگری خوزستان در مشهد مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۹۹۱۹
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور،همایش مدیران و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های کار و صنعت بسیج کارگری خوزستان ظهر دیروز با حضور مسئول سازمان بسیج کارگری کشور و مسئول بسیج کارگری سپاه ولیعصر(عج) و مدیران و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج کارگری خوزستان و رئیس شورای عالی قشر بسیج کارگری خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار شد.

در این همایش ضمن سخنرانی مسئولان و مدیران, فرماندهان بسیج کارگری خوزستان در راستای فعالیت‌های بسیج در عرصه تولید و صنعت، در خصوص بحث اقتصاد مقاومتی و تاثیرات آن در ارتقای سطح تولید و صنعت توسط مدیران شهرستان،توضیح و بحث و بررسی شد.

رمضانعلی طالبی مسئول سازمان بسیج کارگری کشور در این همایش ضمن محکوم کردن آل سعود در فاجعه منا،استکبارستیزی را هدف اصلی جامعه اسلامی دانست.

وی گفت: کارگران بسیجی عزیز ترفند دشمنان انقلاب اسلامی در مقابله با تولید را با خون و پوست خود احساس کرده اند و با همه توان و تلاش خود و با تشکیل حلقه های صالحین برای ارتقاء مهارتهای فردی و گروهی خود اعم از فنی و معرفتی و بصیرتی اقدام می کنند. آنها امروز واحدهای تولیدی و صنعتی خود را سنگر و جبهه واقعی امروز خود می دانند.

وی تصریح کرد: اگر قرار است که فریاد ایران اسلامی در جهان شنیده شده و امید مظلومان محقق شود، لازمه آن این است که پشتیبان ولی فقیه باشیم تا راه شهیدان، اقتدار کشور و روی پای خودمان ایستادن تداوم داشته باشد و هر گونه تفرق در صحنه، مسیر ما را کج خواهد کرد و توکل به خدا و ائمه اطهار و اعتماد به مردم باعث تداوم مسیر انقلاب می شود.

طالبی با اشاره به این که امروز در حال یک جنگ اقتصادی با استکبار جهانی هستیم گفت: رهبری فرمودند، جهاد اقتصادی اقتضای حرکت ما است و امروز شاهد هستیم استکبار جهانی تمام تلاش های خود را در جهت تاثیر اختلال آمیز دراقتصاد کشور انجام می دهد تا رابطه ای بین مردم ونظام را برهم بریزد تا به فرسایش نظام منجر شود ولی ما در مقابل تحریم و جنگ نظامی ایستادگی می کنیم.

در پایان این مراسم از مدیران فعال در صنعت و تولید تشکر و قدردانی شد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات