خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان قزوین در جمع رزمندگان مدافع حرم اظهار کرد: تمامی تجربیات و دلاور مردی‌های رزمندگان اسلام باید ثبت گردد و دستخوش فراموشی و تحریف قرار نگیرد.
کد خبر: ۸۶۳۹۹۱۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان قزوین در جمع رزمندگان مدافع حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) اظهار کرد: انقلاب اسلامی هدیه‌ای بود که خداوند 38 سال پیش منت نهاد و به ملت ما تقدیم کرد که الحمدالله باعنایت خداونددر این 38سال ملت بزرگ ایران قدردان  این نعمت بوده و در تمام حوادثی که نیازمند حضور اثرگزار بود حضور خودش را نشان داده است.

وی با اشاره به دلاور مردی‌های مدافعان حرم بیان کرد: توفیق پاسداری از اسلام و انقلاب شامل شما رزندگان اسلام شده است که که در هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشور از همه چیز خود گذشته به دفاع از انقلاب قیام کردید و این یک توفیق بزرگی‌ است که نصیب هر کس نمی‌شود.

سردار شاهرخی خاطرنشان کرد: نسلی که جنگ را ندیده و حوادث گوناگون دفاع از انقلاب را به چشم خود ندیده است در این عرصه حضور پیدا کرده و در میدان مقابله با شقی‌ترین و خبیث ترین افراد عالم ایستادگی می کند و این یک حادثه مبارکی است که خداوند در قلوب شما تصرف و محبت حضور را در وجود شما نهادینه کرد این کار بزرگ و با عظمت و غیر قابل جایگزین باید حفظ شود و شما عزیزان قدر این نعمت را بدانید.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین تصریح کرد: جبهه ابلیس با تمام ابزار و دانش به لطف خداوند جمع شد و با مجاهدت شما عزیزان دشمن یاس و نا امیدی وجودش را فرا گرفت بطوریکه حماسه آفرینی و اقدامات برجسته رزمندگان مدافع حرم نیز باید ثبت شود.

این مقام مسئول اذعان کرد: دشمنان اسلام در این باورند که بعد از 20یا 30سال دیگر مجموعه سپاه نیروهای زمان انقلاب خود را نخواهد داشت و نسل جدید در سپاه بیشتر مشغول درگیری با زندگی و معیشت خود می باشند ولی شما دلاوران با این حرکت ثابت کردید که نسل بعد از انقلاب  شان و جایگاه‌اش به مراتب فراتر از نسل اول انقلاب است.

وی با اشاره به ثبت نشدن تجربیات رزمندگان در دفاع مقدس تبیین کرد: متاسفانه بسیاری از رویدادها و خاطرات رزمندگان دفاع مقدس ثبت نگردیده است و بسیاری از عزیزان نیز در جمع ما نیستند و تجربه و خاطرات را با خود برده‌اند.

سردار شاهرخی تشریح کرد: نباید بگذاریم تاریخ و دلاورمردیهای رزمندگان به فراموشی سپرده شود نسل جوان باید بدانند در 8 سال دفاع مقدس با چه شرایطی انقلاب و اسلام را حفظ کردیم و امنیت را به کشور برگردانده شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در خاتمه اظهار کرد: باتوجه به اینکه شما عزیزان موفق به این ماموریت شده‌اید و تجربه‌های بسیاری راکسب نموده‌اید باید تجربه‌های خود را به نگارش در بیاورید، این تجربه‌های گرانقدر در این ماموریت بسیار ارزشمند است و می تواندکمک بسیار زیادی در انجام ماموریت‌های بعدی ایجاد نماید.

8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها