عباس اسلامی در جمع کارکنان سپاه ناحیه فارسان، گفت: حضور گسترده و آگاهانه ملت بزرگ ایران اسلامی در انتخابات، پروژه نفوذ دشمنان را ناکام می‌کند.
کد خبر: ۸۶۳۹۹۰۳
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس مسایل سیاسی، در جمع کارکنان سپاه فارسان عنوان کرد: حضور گسترده ملت ایران در انتخابات پروژه نفوذ دشمنان را ناکام و از توطئه و فتنه جلوگیری می كند.

عباس اسلامی، در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: دشمن به دنبال نفوذ از راه انتخابات است و ملت ایران هیچ گاه دست خود را به نشانه تسلیم در برابر آمریکا بلند نخواهد کرد .

این هادی سیاسی، ادامه داد: با توجه به این که دشمن نتوانست درجنگ تحمیلی، فتنه78، فتنه 88 و تحریم‌های اقتصادی و فشارهای سیاسی به نتیجه برسد، اکنون به دنبال نفوذ فرهنگی و سیاسی در ایران است و یکی از این راه‌ها، نفوذ در امر انتخابات است که مقام معظم رهبری نیز بر این امر تأکید کردند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن درصدد نفوذ در جریان‌های تصمیم ساز و تصمیم گیر نظام است و در چنین شرایطی ملت ایران با حضور حداکثری، آگاهانه و پرشور خود در انتخابات گام مهمی را در تشکیل مجلسی انقلابی خواهند برداشت و ان شاالله حماسه دیگری همچون ۲۲ بهمن که دشمنان انقلاب و نظام را مایوس کرد، رقم خواهند زد .

اسلامی گفت: دشمنان از طریق نفوذ در صدد تحت سلطه در آوردن ملت ایران هستند و انتخابات را فرصت مغتنمی برای تحقق خواسته‌های نامشروع خود می‌دانند. اگر شناخت کافی نباشد و نتوانیم تشخیص صحیح بدهیم که کدام دسته‌بندی به شاخص نظام نزدیک‌تر است ممکن است به اشتباه به سمت دسته‌بندی‌های نادرست رفته و در دام فتنه گرفتار شویم.

وی، افزود: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران از هر نظر، همیشه عرصه را برای حضور و مشارکت فعال و پرشور مردم فراهم کرده است و این مایه بالندگی و افتخار برای انقلاب و ملت ایران است و حضور گسترده ملت ایران در انتخابات پروژه و توطئه نفوذ دشمنان را ناکام و از توطئه و فتنه جلوگیری می كند.

پاسخ به سؤالات حاضران، پایان بخش این گردهمایی بصیرتی سیاسی بود.

ارسال نظرات