امام جمعه تربت حیدریه بیان داشت: نماینده‌ای که چشم به غرب و آورده های استکبار داشته باشد نمی تواند به این ملت خدمت کند و لذا نمایندگان ملت نباید مرعوب بیگانه شوند تا بتوانند از حق ملت و نظام دفاع کنند.
کد خبر: ۸۶۳۹۸۹۴
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا عصمتی در خطبه های نماز جمعه تربت حیدریه اذعان کرد: من نمی گوئیم مشارکت حداکثری، بلکه حضور همگانی در انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی انقلاب و نظام را بیمه می کند و دندان طمع دشمن را از این کشور ریشه کن خواهد کرد.

وی ادامه داد: مهمترین مساله بعد از مشارکت همگانی، انتخاب افراد اصلح و دلسوز برای پست‌های کلیدی نظام است که می توان با مراجعه به شاخصه هائی که در بیانات متعدد امام راحل و رهبری معظم نظام در سخنرانی ها مطرح شده، اشخاصی را انتخاب کنیم که دشمنان انقلاب امیدی به انحراف آنها نداشته باشند.

عصمتی با اشاره بر ولایتمداری منتخبین ملت در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: باید به کسانی رای بدهیم که یقین داشته باشیم وفادار به ولایت فقیه و احکام اسلامی هستند و این را با عملشان به اثبات رسانده باشند نه با شعار زدگی به دنبال رای جمع کردن از ملت هستند.

رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی اذعان کرد: باید به کسی رای بدهیم که دستخوش تبلیغات بیگانگان و بوق های تبلیغاتی غرب قرار نگیرد و سیاست های استکبار ستیزی ملت و نظام را در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی اظهار کرد: نماینده ای که چشم به غرب و آورده های استکبار داشته باشد نمی تواند برای این ملت خدمت کند و لذا نمایندگان ملت باید شجاع و مقتدر باشند و مرعوب بیگانه نشوند تا بتوانند از حق ملت و نظام دفاع کنند.

امام جمعه تربت حیدریه به برخی دیگر از صفات نمایندگان اصلح اشاره کرد و افزود: نماینده باید آگاه به طیف مستضعفین جامعه و سیاست های انقلاب اسلامی باشد و ضمن متدین بودن، باید تخصص و برنامه ای برای پیشبرد اهداف ناب انقلاب و نظام داشته باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها