بیانیه سازمان بسیج کارگری کشور در پی فاجعه منا،

حاجیان قربانی مشرکان به جا مانده از عصر بدویّت و جاهلیت

سازمان بسیج کارگری کشور در پی فاجعه دردناک منا بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۶۳۹۸۸۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، در پی فاجعه دردناک منا و و جان دادن صدها زائر بیت الله الحرام سازمان بسیج کارگری کشور در  بیانیه ای اقدام غیر مسئولانه آل سعود جنایتکار را محکوم کرد، متن کامل پیام  به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

منا در عید قربان امسال قربانگاه حاجیانی بود که قربانی مشرکان به جا مانده از عصر بدویّت و جاهلیت شد. مشرکانی که سالهاست حرمین شرفین را در اشغال گرفته و متظاهر به اسلام بوده و در آستین کثیف خود دشنه ای پنهان برای قتل اسلام دارند.

مردان و زنان پاکباخته ای که در لباس احرام قربانی بی کفایی خاندان عیاش و قارون صفت سعودی شدند.

بی شک این گونه حوادث ریشه در عقاید منحرف و مضحک گردانندگان حکومت مستبد و وهابی ریاض دارد. و انشاءالله خون به ناحق ریخته مهمانان خداوند در صحرای منا نقش سجیل را برای ابرهه زمان ایفاء خواهد نمود و به زودی شاهد فروپاشی کاخهای ظلم و بیداد خاندان آل سعود خادم الیهود خواهیم بود.

به وضوح دست پلید و جنایت کار آمریکای ظالم در حمایت از سرکرده های آل سعود پیدا است. آمریکا باید بداند حمایت از عناصر فاسد و خبیث حکام آل سعود جز بی آبرویی و زوال قطعی شیطان بزرگ نخواهد انجامید.

بسیج کارگری ضمن تسلیت این مصیبت عظیم به پیشگاه امام عصر (عج) و امام المسلمین ، امام خامنه ای(مدظله العالی)، و امت اسلامی به ویژه ملت داغدار ایران اسلامی و خانواده های داغدار از دولت محترم خواهان پیگیری حقوقی این فاجعه از مجاری قانونی، بین المللی و منطقه ای می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار