نماینده مردم بجنورد در مجلس در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

اشتباه استراتژیک دولت با حذف بسیج از برنامه ششم توسعه

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: نهاد بسیج در صدر نهادهای مورد اعتماد مردم است اگر دولتی بسیج را در نظر نگیرد اشتباه استراتژیک انجام داده و حتما باید به این مسئله توجه ویژه شود.
کد خبر: ۸۶۳۹۸۸۶
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
قاسم  جعفری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: بسیج همگانی است و متعلق به همه مردم می باشد.

وی افزود: کار علمی و پژوهشی که معاونت اجتماعی وزارت کشور انجام داده بود در جلسه غیرعلنی مجلس هم ارائه شد و نزد مقام معظم رهبری نیز ارائه شده و ایشان با دقت ملاحظه کردند در آنجا گفته می شود که نهاد بسیج و مدرسه در صدر نهادهای مورد اعتماد مردم بودند.

جعفری اظهار داشت: هیچ کس نمی تواند ظرفیت عظیم بسیج را در نظر نگیرد بسیج به دلیل فراگیر بودن و اینکه از همه اصناف و اقشار و متخصصین است بسیار اهمیت دارد حتی اقتصاد مقاومتی هم بدون حضور بسیج حتما موفق نخواهد شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: ویژگی اقتصاد مقاومتی دانش بنیان بودن و مردم نهاد بودن است این مردم نهاد بودن یعنی باید کسانی بیایند که در دل مردم باشند بسیج چون همگانی است اگر دولتی بسیج را در نظر نگیرد اشتباه استراتژیک انجام داده و حتما باید به این مسئله توجه ویژه شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار