خبرهای داغ:
نتایج مسابقه بصيرتي مقابله با نفوذ که همزمان با دهه مبارک فجر برگزار شده بود مشخص شد.
کد خبر: ۸۶۳۹۸۶۹
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول روابط عمومی قرارگاه تبیین منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در ناحیه گرمه با بیان این مطلب افزود: سؤالات اين مسابقه برگرفته از بیانات مقام معظم رهبري (مدظله‌العالی) در زمينه نفوذ بود به همت حوزه حضرت فاطمه(س) ناحیه گرمه طراحی و اجرا شد که از نقاط مختلف کشور به‌صورت اینترنتی و حضوری در آن شرکت کرده بودند.

وی ضمن تشکر از حضور خوب جوانان کشور در این مسابقه ادامه داد: در ابتدا قرار بود به سه نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا شود که به دلیل استقبال پرشور مردم در داخل و خارج از شهرستان جوایز به ۶ مورد افزایش یافت.

حسن‌زاده اظهار داشت: خانم الهام رنجبر از شهرستان صدوق یزد و فاطمه دائمی از استان یزد از جمله برندگان این مسابقه در بخش استانی و کشوری بودند.

وی گفت: در بخش شهرستانی نیز مرضیه پور نجار و فاطمه زهرا علیمرادی هر دو از گرمه و همچنین ناهید آقا محمدی و فاطمه حاج طالبی هر دو از شهر ایور از دیگر برگزیدگان این مسابقه بودند.

مسئول روابط عمومی قرارگاه تبیین منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بیان داشت: برگزیدگان شهرستانی می‌توانند با مراجعه به حوزه حضرت فاطمه (س) شهر گرمه نسبت به دریافت جوایز خود اقدام نمایند و نحوه دریافت جوایز برگزیدگان خارج از شهرستان نیز طی تماس تلفنی به آنها اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: مرحله دوم این مسابقه به‌زودی آغاز خواهد شد و سؤالات آن که در حوزه انتخابات و از بین فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در دی و بهمن‌ماه امسال طرح می‌شود از طریق سایت خبرگزاری بسیج و پایگاه خبری گرمه منتشر خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها