جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر:

کاندیدایی که رشوه میلیاردی می‌دهد نمی‌تواند از حق مردم دفاع کند

جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: کاندیدایی که پیشنهادهای میلیاردی رشوه می‌دهد تا رقیبش کنار رود نمی‌تواند از حقوق مردم دفاع کند.
کد خبر: ۸۶۳۹۸۵۸
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبر گزاری بسیج در بوشهر،  حمید خرمدل جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در جمع اعضای شورای حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج تنگستان گفت: در رأس تمام توطئه‌های دشمنان تخریب جایگاه ولایت‌فقیه است و اگر مراقب نباشیم نتیجه انتخابات در جهتی حرکت خواهد کرد که این عزت و اقتداری که امروز در سایه پربرکت ولایت‌فقیه کسب کرده‌ایم را از ما بگیرد.

وی افزود: ولایت‌فقیه نعمت بی‌بدیل الهی است که نصیب ما شده است و امروز تمام موفقیت‌ها حتی حرکت جانانه کارکنان سپاه در تحقیر آمریکایی‌ها نیز که مقام معظم رهبری کار خدا دانستند در سایه تفکری رقم خورد که آن چیزی جز ولایت‌فقیه نیست.

خرمدل خاطرنشان کرد: امروز چون برخی در جامعه خواسته‌های ناحقی دارند و رهبر معظم انقلاب تمام‌قد جلوی آن‌ها ایستاده است درصدد مخالفت برآمده‌اند و برای مجلس خبرگان نقشه کشیده‌اند.

وی گفت: آمریکاستیزی و توکل مقام معظم رهبری به خدا برخی را به هراس وا‌داشته است و برای برخی مهم است که چه کسی در جایگاه رهبری ایران قرار داشته باشد و اعلام کرده‌اند که ما ولایت‌فقیه را قبول داریم ولی با این شخصیت مخالفیم.

جانشین فرماندهی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: الله‌اکبر کمر دشمن را می‌شکند که بر خواسته از گلوی مؤمن واقعی و توسط امام راحل و رهبر معظم انقلاب در طول عمر انقلاب اعلام شد نه ندای دروغین الله و اکبری که بر سینه داعش چسبیده است دشمن این را می‌خواهد از ما بگیرد.

خرمدل گفت: دشمن می‌خواهد مجلس شورای اسلامی را به دست بگیرد و رهبری را مجبور به موضع‌گیری کند که اگر این‌گونه شود و رهبر در مقابله خواسته‌های آن‌ها تن دهد به نتیجه مطلوب خود رسیده‌اند و اگر مخالفت کند اعلام خواهند کرد که رهبر در مقابل خواسته‌های مردم مخالفت کرده است و مخالفت رهبری با مجلس را مخالفت با مردم نشان دهند.

وی افزود: ما در 7 اسفند رسالت سنگینی بر دوش داریم و به‌حق 22 بهمن رزمایش بزرگ سیاسی ملت ایران بود و مردم در این صحنه سترگ با امام(ره) و رهبر معظم انقلاب بیعت دوباره بستند و 7 اسفند عملیات واقعی سیاسی ملت ایران علیه دشمنان نظام است که با بصیرت بیعت دوباره‌ای خواهند بست.

خرمدل تأکید کرد: ما در مجموعه بسیج مدافع انقلابیم و حرکت ما برکت‌آفرین خواهد بود و هر جا به‌موقع عمل کردیم کمر دشمن را شکستیم و هرجا این‌گونه نباشد به‌شدت پشیمان خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: ما تجربه مجلس ششم را در گذشته خود به یدک می‌کشیم و نتیجه رأی ما در آن روزگار خون کردن دل رهبری بود و همین نمایندگانی که ما انتخاب کردیم مواضع خطرناکی علیه نظام اسلامی و ولایت‌فقیه گرفتند.

خرمدل گفت: ما به‌عنوان بسیج فقط یک وظیفه‌داریم که انتخابات با شورونشاط هرچه‌ تمام‌تر و با ورود مردم همیشه در صحنه برگزار شود و نتیجه آن ورای مسائل قومی و جناحی چپ و راست که مفهومی نخواهند داشت افرادی به این مجالس راه پیدا کنند که حافظ انقلاب و جایگاه رهبری نظام باشند و به آن احترام بگذارند.

وی تأکید کرد: هرگز کاندیدایی که پیشنهادهای میلیاردی رشوه می‌دهد تا رقیبش کنار رود نمی‌تواند از حقوق مردم دفاع کند و این‌گونه افراد برای 40 میلیارد کیسه دوخته‌اند.

خرمدل افزود: ما اگر ولایت مدار واقعی باشیم گفته‌های مقام معظم رهبری تشخیص و معیار انتخاب ما خواهند بود و ایشان در بیانات خود فرموده‌اند که بروید و به کسانی رأی دهید که معتمدین آن‌ها را قبول داشته باشند.

جانشین فرماندهی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: امروز رهبر ما عمار می‌خواهد و عمارها اگر دو نفر را توجیه کنند جهاد کرده‌اند و هرگز در این شرایط اسلحه به دست نیاز نیست و باید عمار واقعی رهبر باشیم.

وی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد اول اسلام را از ما بگیرد و به دنبال آن مهم‌ترین رکن انقلاب یعنی ولایت‌فقیه را از صحنه نظام حذف کند باید مراقب باشیم و نکند پا در مسیری بگذاریم که دشمن شاد کن باشد.

خرمدل ابراز داشت: در طول تاریخ، اسلام هرگز از دشمن خارجی ضربه نخورده است و هرگاه ضربه‌ای خورده است از درون بوده است پس باید دشمنان داخلی انقلاب را بیشتر بشناسیم.

این مقام مسئول گفت: بهمن جشن تمام‌عیار انقلاب بود که کسی جز مردم در تحقق آن نقشی نداشت و 7 اسفند نیز به دست خود مردم رقم خواهد خورد و امیدواریم نتیجه اعلام‌ شده در 8 اسفندماه که برآمده از آرا تک‌تک ماست دل رهبر معظم انقلاب را شاد کند.



ارسال نظرات
آخرین اخبار