معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت:در این برهه حساس زمانی متوجه باشیم که آیا با ولایت هستیم یا اینکه در اردوگاه دشمنان علی(ع) قرار گرفته ایم، مبادا از آن دسته کسانی باشیم که شرمنده شهدا شویم.
کد خبر: ۸۶۳۹۸۵۰
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور در یادواره سرداران و هزار و هشت شهید سرافراز خوی گفت: شهادت، بهترین راه برای رسیدن به قرب الهی است و به همین خاطر است که شهدای ما جاودانه شده اند.

سردار سرتیپ پاسدار یوسف شاکری افزود: شهادت دو رکن اساسی دارد؛ یکی انتخاب گزینه هجرت آگاهانه به سمت خدا و دیگری تبعیت محض از ولایت و نقطه عطف کانون هدایت که با نثار خون پاک و مطهرشان این مسیر رشد و تعالی را برای ما تبیین کردند و ما تا آخرین قطره خون خویش، راه شهیدان را ادامه خواهیم داد.

وی تصریح کرد: مردم و شهداء ما در سایه سار معصوم زندگی می کنند ولی متأسفانه برخی قصد ایجاد شک و تردید و اختلاف بین مردم و رهبری را دارند و لازم است مردم با بصیرت به ماجراهای تاریه ائمه اطهار و ماجرای کناره گیری، حاکمیت، صلح و حرکتهای مخفیانه در آن ایام مراجعه و دقت کنند که با توجه به شرایط فعلی، وضعیت کنونی ما با کدام دوره تاریخی ائمه اطهار(ع) مطابقت دارد.

سردار شاکری اظهار داشت: امروز ما باید صف بندی ها را تشخیص دهیم و توجه کنیم که در این برهه حساس زمانی آیا با ولایت هستیم یا اینکه در اردوگاه دشمنان علی(ع) قرار گرفته ایم، مبادا از آن دسته کسانی باشیم که شرمنده شهدا شویم.

رزمنده هشت سال دوران دفاع مقدس با اشاره به عهدی که شهدا با خود و خدای خویش بسته بودند، گفت: شهدای ما از تبار علی(ع) و حسین(ع) هستند و دنیای فانی را فروختند تا عشق ائمه و زندگی ابدی را تصاحب کنند و این چیزی نبود جز اینکه شهداء منتخب و محبوب ذات احدیت بوده و به زمین تعلق نداشتند و در نهایت به آسمان رجعت کردند.

وی ادامه داد: دشمن در صدد ایجاد اختلاف بین مردم و رهبری است و در آستانه انتخابات باید هوشیار و مواظب جریان نفوذ و فتنه پیش بینی شده دشمنان نظام باشیم، دشمنانی که به برخی مراکز تصمیم گیری نظام نفوذ کرده اند و امروز همین افراد سخنان امام راحل را به دست فراموشی سپرده و با دشمنان نظام همراهی می کنند و چه خوش فرمود آن پیر کبیر انقلاب که تضعیف کنندگان شورای نگهبان، مفسد هستند.

سردار شاکری به انتخابات آتی مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: شهرستان خوی ظرفیت و قابلیتهای بسیاری دارد که مغفول مانده اند، همانطور که مسجد را نه با مناره تزئینی آن بلکه با روحانی شاخص می شناسند، قطعاً شهر را نیز با بزرگان متدین و معتمد آن می سنجند و در انتخابات آتی مجلس لازم است مردم ولایتمدار و با بصیرت، برای اصلاح وضعیت و انتخاب فرد اصلح به مشاوران امین، مؤمن و باتجربه مراجعه کنند و با حضوری پرشور و دشمن شکن در انتخابات حاضر شوند.

ارسال نظرات