کارشناس مسائل سیاسی گفت: در انتخاب نمایندگان مجلس باید منافع ملی و اصل نظام جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفته شود.
کد خبر: ۸۶۳۹۸۴۷
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹


دشمن درصدد تفرقه مذهبی، سیاسی و قومی در ایران است

یک کارشناس مسایل سیاسی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران، درصدد تفرقه مذهبی، سیاسی و قومی در کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حسین خسروی در سومین دوره تربیت و تعالی فرماندهان و مدیران بسیج که در قوچان برگزار شد، اظهار داشت: تفرقه افکنی، ضد وحدت بوده و دشمنان جمهوری اسلامی ایران درصدد تفرقه مذهبی، سیاسی، قومی و حتی اخلاقی در کشور هستند.

وی با اشاره به سیره زندگانی حضرت زهرا(س) ادامه داد: براساس احادیث حضرت زهرا(س)، درمان تفرقه چیزی جز گوش به فرمان بودن ولایت نیست و در طول تاریخ بسیاری از فرعونیان با سوء استفاده از تفرقه در میان ملت ها اقدام به تشکیل حکومت ظلم و جور کرده اند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پیرامون انتخابات افزود: انتخابات، هم برای ما و هم برای دشمنان، یک فرصت است و ملت بزرگ و انقلابی ایران با حضور در انتخابات سرنوشت کشور را رقم خواهند زد و حضور همگانی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اولین و مهمترین اصل انتخابات پیشرو است.

خسروی با بیان اینکه انتخاب اصلح دومین اصل انتخابات است، تصریح کرد: در انتخاب نمایندگان مجلس می بایست منافع ملی و اصل نظام جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفته شود.

این کارشناس مسایل سیاسی با بیان اینکه فتنه، خط قرمز نظام و سومین اصل انتخابات است، یادآور شد: در انتخاب نماینده نباید عناوینی همچون پروفسور، دکتر و سردار ملاک و معیار باشد بلکه کارآمدی، تدین، شجاعت، پاکدستی، ولایتمداری و استکبارستیزی بهترین ملاک انتخاب نماینده است.

وی با انتقاد از عملکرد احزاب در ایران خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۲۰۰ حزب در ایران وجود دارد اما این احزاب زمانی که برنامه داشته باشند می توانند موثر باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها