خبرهای داغ:
امام جمعه موقت سردشت گفت: شرکت گسترده آحاد مردم در انتخابات پیش رو به معنای احساس مسئولیت در سرنوشت و آینده کشور است.
کد خبر: ۸۶۳۹۸۴۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ملامحمد واوی در آئین نماز جمعه این هفته سردشت که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، افزود: انتخاب حق و تکلیف همه ماست و این تکلیف را ما باید با حضور در پای صندوق های رای و با یک انتخاب اصلح در قبال آینده و سرنوشت کشورمان به جا آوریم.

وی با تاکید بر این امر که نباید در قبال سرنوشت کشور بی تفاوت بود، گفت: همه مردم در راستای پیشبرد اهداف، توسعه سیاسی و همه جانبه کشورمان در هفتم اسفند ماه با حضوری آگاهانه و پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری همه دشمنان انقلاب و نظام را که چشم به این انتخابات دوخته اند، مایوس و ناامید خواهند کرد.

ماموستا واوی با اشاره به برخی خصوصیات یک نماینده اصلح افزود: فردی که به عنوان امانت دار مردم، وکالت آنها را به دست می گیرد باید از تخصص لازم برخوردار باشد تا بتواند به وعده های خود عمل کرده و عدالت اجتماعی را در کشور برقرار کند.

وی با اشاره به فرموده رسول خدا(ص) که همه ما انسان ها در برابر یگدیگر مسئول هستیم، افزود: هرگاه فردی دانسته و یا ندانسته مسئولیتی را برعهده بگیرد اما از عهده آن مسئولیت برنیاید و امانت دار خوبی نباشد، هم به خود و هم به مملکت خود خیانت کرده است.

ماموستا واوی اضافه کرد: امروز که در آستانه دو انتخاب سرنوشت ساز قرار داریم، باید بر اساس حقانیت در انتخابات شرکت کرده و فریب توطئه دشمنان نظام و انقلاب را نخوریم و تبلیغات آنها موجبات دلسردی ما از رفتن به پای صندوق های اخذ رای نشود.

وی تاکید کرد: همه ما باید با حضور پرشور خود در پای صندوق های اخذ رای دشمنان را مایوس و سرنوشت جامعه خود را به دست وکلای اصلح خود بسپاریم.

انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هفتم اسفندماه جاری به طور همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

شهرستان مرزی سردشت در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با کشور عراق واقع شده است.

ارسال نظرات