خبرهای داغ:
امام جمعه اشنویه گفت: انتخابات هفتم اسفند برای ملت ایران روزی سرنوشت ساز بوده و تمام جهانیان نظاره گر حضور مردم در پای صندوق های رای خواهند بود.
کد خبر: ۸۶۳۹۸۳۹
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ماموستا ملامصطفی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته با تاکید بر اینکه امید است تمام امکانات لازم برای حضور با شکوه در هفتم اسفند فراهم شود، افزود: همه دنیا به حضور مردم ایران اسلامی چشم دوخته و این حضور باشکوه ملت در پای صندوق های رای می تواند اقتدار، استقلال و عزت ملی مردم ایران را به رخ جهانیان بکشد.

وی اضافه کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای مایه نامیدی و شکست دشمنان نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

امام جمعه اشنویه تاکید کرد: مردم باید در انتخابات نامزد مورد نظر خود را با همه شاخص های لازم انتخاب کنند و با انتخاب صحیح و اصلح نماینده مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، به رشد و توسعه ایران اسلامی کمک کنند.

وی ضمن دعوت از مردم ایران اسلامی برای حضور پرشور خود در انتخابات هفتم اسفند ماه، از آنها خواست با آگاهی و هوشیاری کامل از بین نامزدهای انتخابات، بهترین ها را انتخاب کنند.

ماموستا خاتمی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی این شهرستان نیز خواست در طول ایام تبلیغات از ایجاد مزاحمت برای شهروندان و به راه انداختن کارناوال خودداری کنند.

شهرستان اشنویه با 70 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و همراه با شهرستان نقده یک نماینده در خانه ملت دارد.

ارسال نظرات