امام جمعه شهر نصرآباد تربت جام گفت: همدلی، همزبانی و اطاعت از ولایت فقیه سه اصل مهم استکبار ستیزی در انتخابات است.
کد خبر: ۸۶۳۹۸۱۹
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام اصغر توکلی در خطبه اول نماز جمعه شهر نصرآباد تربت جام، جهل و غفلت را از مشکلات تاریخی بشر دانسته و زیاده خواهی  را از عوامل غفلت برشمرده و اظهار داشت: آن‌ چیزی که بیش‌ تر عامل غفلت می‌شود، اموال و ثروت‌ اندوزی است، که بعضاً آنچنان درکسب و کار غرق می‌شویم که حلال ، حرام وانصاف را فراموش می‌کنیم.

خطیب جمعه نصرآباد با تسلیت ایام سوگواری شهادت دخت نبی مکرم اسلام(ص)؛ کار و تلاش، همدلی با همسر، فداکاری ، گذشت، انتخاب آگاهانه را بارزترین وجوه زندگی حضرت زهرا(س) دانست و خاطرنشان کرد:  فداکاری و گذشت یکی از نکات مهم و اساسی در محیط خانواده ایرانی اسلامی است.

وی بیان داشت: انتخاب آگاهانه حضرت فاطمه (س) محیط زندگی خانوادگی را سرشار از عشق و محبت، فضای جامعه را معطر به گذشت و دلدادگی به ولایت و دسیسه های دشمنان مستکبر را برای مردم به نمایش گذاشت تا میدان مبارزه با شیطان صفتان همیشه باز باشد.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) شدیداً پایبند به این اصول بودند، یاد آورشد: امروزه بسیاری‌ از درخواست‌های معمول غیر معقول مشکلات متعددی را برای خانواده‌ها ایجاد کرده است.

وی با اشاره به  این که همدلی، همزبانی و اطاعت از ولایت فقیه سه اصل مهم استکبار ستیزی در انتخابات است تأکید کرد: انتخاب آگاهانه ملت در هفتم اسفند ماه اثبات اوج دلدادگی به ولی امر مسلمین امام خامنه ای(مدظله العالی) است.

امام جمعه شهر نصرآباد تربت جام گفت:امت ولایت مدار ایران اسلامی یک بار دیگر در سایه همدلی و هم زبانی و اطاعت رهبر فرزانه انقلاب با انتخاب مجلسی شجاع و استکبارستیز و بر هم ریختن محاسبات دشمن، کمر همت بسته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها