خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد شهرستان رزن از پرداخت 5 میلیارد و 820 میلیون ریال وام به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان رزن خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۹۷۹۲
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲

سیدعباس هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 361 فقره وام در قالب تسهیلات اشتغال و کارگشایی به مبلغ 5 میلیارد و 820 میلیون ریال از منابع داخلی و بانکی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

وی افزود: طرح‌های اشتغال این نهاد در زمینه‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، فعالیت‌های صنفی صنعتی و خدمات است.

مدیر کمیته امداد شهرستان رزن ابراز داشت: از این تعداد وام، 272 فقره در قالب تسهیلات کارگشایی به مبلغ 2 میلیارد و 624 میلیون ریال بوده که در راستای رفع مشکلات خانواده‌های محروم و نیازمند پرداخت شده است.

وی اشتغال و کاریابی برای مددجویان تحت حمایت را از محورهای اصلی این نهاد ذکر کرد و آن را عامل توانمندشدن خانواده ها عنوان کرد.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: در سال جاری برای 3 هزار و 144 خانوار تحت حمایت این نهاد نیز بابت کمک هزینه معیشت مددجویان رزنی مبلغ 17 میلیارد و 519 میلیون ریال به حساب آنان واریز شده است.

وی تصریح کرد: این نهاد سعی دارد با ارائه خدمات هدفمند و برنامه‌ریزی شده بتواند گام موثری در راستای توانمندسازی مددجویان بردارد.

مدیر کمیته امداد شهرستان رزن با اشاره به خدمات کمیته امداد در حوزه‌های مختلف عنوان کرد: خدماتی مانند بیمه تامین اجتماعی، تسهيلات قرض‌الحسنه‌ كارگشايي، كمك هزينه‌هاي تحصيلي، درماني، تأمين كمك هزينه‌ جهيزيه، احداث، تعمير و مقاوم‌سازي مسکن از اقدامات این نهاد برای خانواده‌های محروم و نیازمند است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات